آغاز دست و دلبازی‌های مایکروسافت

سگ‌های خفته از اول تا شانزدهم و لارا کرافت و حافظ نور از شانزدهم تا سی و یکم ژانویه به طور رایگان در اختیار مشترکان سرویس طلایی مایکروسافت قرار می‌گیرد.

سگ‌های خفته از اول تا شانزدهم و لارا کرافت و حافظ نور از شانزدهم تا سی و یکم ژانویه به طور رایگان در اختیار مشترکان سرویس طلایی مایکروسافت قرار می‌گیرد.

طی ماه ژانویه مشترکان دارای سرویس طلایی مایکروسافت می توانند دو بازی سگ های خفته (با قیمت ۲۰ دلار) و لارا کرافت و حافظ نور (با قیمت ۱۵ دلار) را به صورت رایگان دانلود کرده و از آنها لذت ببرند. در مقابل این کار مایکروسافت، سونی هم به حرکتی مشابه دست زده و در همین ماه بازی های



Bioshock Infinite

DMC: Devil May Cry

Brothers: A Tale of Two Sons

را رایگان در اختیار دارندگان PS۳ که مشترک پلی استیش پلاس هستند قرار داده است. در عین حال دارندگان PS۴ می توانند بازی ایندی Don’t Starve و صاحبان PS Vita قادر خواهند بود بازی های Worms: Battle Island و …Smart As را طی این ماه دانلود کنند.

حتی بدون مقایسه این فهرست هم واضح است کدام رقیب واقعا قصد دارد دل مشتریان خود را به دست بیاورد. باید تا معرفی فهرست های بعدی بازی های مجانی صبر کنیم تا بتوانیم بحق قضاوت کنیم.

تصاویر Project Cars واقعی تر می شود

سازندگان ادعا کرده اند تمام تصاویر بازی و محتـــوای آ ن را به نمـــایش می گذارند و به هیچ عنوان دستــکاری نشده اند.

این بازی برای PC، Xbox One، PS۴، Wii U و سیستم عامل Steam عرضه خواهد شد. استودیوی Slightly Mad ۶۰ تصویر تازه از عنوان تازه اش Project Cars منتشر کرده که تعدادی از خودروهای موجود در بازی و محیط های مختلف را به نمایش می گذارند. سازندگان بر این تاکید کرده اند که تصاویر مستقیما از یک نسخه ابتدایی در دست تولید بازی گرفته شده اند و به هیچ وجه آنها دستکاری نشده است. عنوان Project Cars در پاییز ۲۰۱۴ به بازار عرضه خواهد شد. استودیوی Slightly Mad پیش از این روی عناوین Need for Speed: Shift و Shift ۲: Unleashed کار کرده است. ذکر این نکته ضروری است که تصاویر منتشر شده مربوط به نسخه های کنسولی (PS۴ یا XOne) نبوده، بلکه از نسخه رندر شده به وسیله رایانه شخصی گرفته شده اند. با یک نگاه اجمالی به تصاویر منتشر شده بخوبی می توان دریافت که Slightly Mad به هیچ عنوان شوخی ندارد و اگر گیم پلی این بازی هم به خوبی ظاهر آن باشد، به قطع شاهد خلق یک فرنچایز نو خواهیم بود.