۷ نکته مهم برای خلق بنر تبلیغاتی تاثیرگذار

طراحی یک بنر تبلیغاتی شاید کار آسان و راحتی به نظر برسد. شما به یک شخص یا شرکت با متخصص طراحی بنر مراجعه می کنید و بعد از دریافت و قراردادن آن در سایت ها انتظار دارید با مشاهده آن توسط هزاران نفر در روز تغییر چشم گیری در فروش خود مشاهده کنید.

طراحی یک بنر تبلیغاتی شاید کار آسان و راحتی به نظر برسد. شما به یک شخص یا شرکت با متخصص طراحی بنر مراجعه می کنید و بعد از دریافت و قراردادن آن در سایت ها انتظار دارید با مشاهده آن توسط هزاران نفر در روز تغییر چشم گیری در فروش خود مشاهده کنید. اما توجه داشته باشید چه اطلاعاتی و به چه شکلی در بنر درخواستی خود بگنجانید تا همان تاثیر مورد انتظار شما را داشته باشد.

یک. به مکان تبلیغات خود دقت کنید
مطمئن شوید که سایت های مناسبی را برای قرار دادن بنر تبلیغاتی خود انتخاب کرده اید. برای مثال اگر شما یک کفش راحتی برای سنین بالای ۶۵ سال را تبلیغ می کنید مناسب نیست که سایت هاییکه مورد استقبال گروه سنی نوجوانان است را هدف خود قرار دهید.

دو. همانی باشید که مردم می خواهند کلیک کنند
قرار نیست همه اطلاعات کار خود را در بنر خود بگنجانید، همین که اطلاعات همانی باشد که مورد نظر مخاطبین است و توجه آن ها را به خود جلب کند کافیست. تنها مطالب ضروری را در طراحی بنر تبلیغاتی خود قرار دهید که برای کلیک کردن آن کافی باشد نه بیشتر.
سه. مردم رابه جایی که وعده داده اید متصل کنید
افراد را دقیقا به صفحه ای که درباره همان محصول یا خدمات تبلیغشده در بنر است،ارجاع بدهید. لزومی ندارد که افراد با کلیک روی بنر تبلیغاتی شما به صفحه اصلی سایتتان وارد بشوندومجبور باشند تمام مراحل را خودشان در سایت طی کنند تا به چیزی که در یک نگاه توجهشان را جلب کرده برسند، این کار درصد زیادی از آن ها را از ادامه پیگیری مصرف خواهد کرد.
چهار. حجم فایلتان را پایین نگه دارید
حتی اگر سایت میزبان بنرشما محدودیتی برای سایز فیل برای شما قرار نداده است سعی کنید تا حجم بنر تبلیغاتی شما بیشتر از ۵۰ کیلوبایت نباشد. بالا بودن حجم فایل شما باعث می شود عده ای از مراجعین به سایت قبل از باز شدن بنر شما صفحه را ترک کردهباشند و شما شانس رویت ز جانب آن ها را از دست بدهید.
پنج. تحقیق کنید
رقبای خود را مشخص کنید. میزان موفقیت آن ها نسبت به خود بسنجید. آیا تبلیغات شما به اندازه کافیپر بازبیننده نیست؟ آیا به اندازه کافی خاص نیستید؟ آیا سایرین خاصترند؟ چه چیزی باعث شده تبلیغات آن ها خاص تر و پر بازدیدتر باشد؟
شش. در بنر تبلیغاتی خود هویتتان را حفظ کنید
حتما هر برندی ویژگی های خاص خود را دارد که این ویژگی ها در فونت نوشتاری، رنگ انتخابی، قالب و... جلوه گر می شوند و برای هر شرکتی منحصر به فرد است. سعی کنید این خصایص را در بنر خود نیز حفظ کنید و به نمایش بگذارید.
هفت. ساده،حرفه ای و جذاب باشید
با رعایت اینسهویژگی در بنر خود آمار کلیک بنر تبلیغاتیخود را بالا ببرید. بنر خود را با کلمات و تصاویر زیاد شلوغ نکنی. همچنین بنر هرچه حرفه ای تر طراحی شود موجب می شود برند مربوطه از دید مخاطب معتبرتر به نظر برسد. و نیز در نظر داشته باشید که طرح جذاب در نگاه اول مخاطب را به سمت کلیک کردن هدایت می کند.
با در نظرگرفتن این نکات در کنار طراحی مناسب و چشم گیر، محصولات و خدمات خود را قوی تر و تاثیر گذارتر معرفی کنید.
درباره خدمات کمپین تبلیغات مکانی (بنری) پدید وب بیشتر بدانید.

پویا روحی
www.padidweb.com