ریزه‌کاری‌های دنیای ابزارها

قبل از خرید امتحان کنید. هر هدفونی که قصد خرید آن را دارید، خوب امتحان کنید و از نشت صدای آن مطمئن شوید. بیرون آمدن صدا از هدفون باعث آزار اطرافیان شما می‌شود. بسیاری از هدفون‌های سونی کیفیت خوبی دارند ولی صدا به راحتی از آنها بیرون نمی‌آید...

قبل از خرید امتحان کنید. هر هدفونی که قصد خرید آن را دارید، خوب امتحان کنید و از نشت صدای آن مطمئن شوید. بیرون آمدن صدا از هدفون باعث آزار اطرافیان شما می‌شود. بسیاری از هدفون‌های سونی کیفیت خوبی دارند ولی صدا به راحتی از آنها بیرون نمی‌آید...

هدفون‌هایی که دارای سرهای جمع و جورتری هستند مناسب‌ترند.


به فضاهای عمومی احترام بگذارید. هنگامی که مشغول استفاده از تلفن‌همراه خود در فضاهای عمومی هستید با صدای بلند در مورد کسب و کار یا مسائل شخصی خود حرف نزنید. باعث تعجب است که هنوز مردم چنین کارهایی را انجام می‌دهند.


حواس‌جمع باشید. در مورد استفاده از مسیریاب‌های ماهواره‌ای با دقت زیادی عمل کنید. اگر در حال رانندگی هستید از سایر سرنشینان بخواهید دستگاه را به کار بیندازد. به این نکته توجه داشته باشید که احتمال خطای دستگاه همچنان بالاست پس از کنار تابلوهای راهنمای نصب‌شده در طول مسیر به سادگی عبور نکنید.

شلخته نباشید. تنهایی یک میز بزرگ را اشغال نکنید و از پخش کردن وسایل خود روی آن خودداری کنید. این کار اصلا خوب نیست چون هر لحظه احتمال دارد یک نفر لیوان پر از مایعات را روی گوشی محبوب شما برگرداند و به آن آسیب جدی وارد کند. احتمال این آسیب در مورد لپ‌تاپ‌ها بیشتر است.


از لوازم جانبی استفاده کنید. تجهیزات خود را در جعبه‌ای که به خوبی از آنها محافظت می‌کند نگهداری کنید. برای پوشاندن مناسب آی‌پد می‌توانید از
iPad Slim Sleeve استفاده کنید. برای سایر ابزارهای خود نیز پوشش‌های شیک بخرید. لازم نیست iPhone S جدید خود را در یک پوشش ضخیم مشکی زشت زندانی کنید. صفحه‌نمایش iPhone S شیشه ضدخش دارد و لازم نیست برای آن پوشش محافظ صفحه‌نمایش بخرید.


از هدفون استفاده کنید.هنگام کار با پلی‌استیشن ویتا یا بقیه کنسول‌های دستی، حتما از یک هدفون مناسب استفاده کنید. در غیر این‌ صورت سروصدای دستگاه حین بازی باعث آزار دیگران می‌شود و حتی ممکن است آنها بخواهند سر شما یا دستگاه?تان را زیر آب کنند. لطفا نکته‌ای که در مورد بیرون نیامدن صدا از هدفون گفتیم را رعایت کنید.


از اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه استفاده کنید: بعضی نرم‌افزارهای به درد بخور می‌توانند اطلاعات مختصر و مفیدی را در مورد مقصد سفر شما مهیا کنند. قبل از حرکت، این نرم‌افزارها را روی لپ‌تاپ یا گوشی تلفن‌همراه خود نصب کنید. از داشتن کارت الکترونیکی بانک مطمئن شوید.


بازی‌های رایانه‌ای تماشاگرپسند نیستند.هرگز از کسانی که در بازی شرکت ندارند، دعوت نکنید که شیرین‌کاری‌های شما را تماشا کنند. بازی‌های رایانه‌ای در صورتی که خودتان مشغول بازی نباشید، بسیار کسل‌کننده هستند.


راه و رسم رفتار در میهمانی. هرگز بدون اجازه به آی‌پاد دوستانتان دست نزنید. رایانه شخصی میزبان را روشن نکنید و از همه مهم‌تر تنظیمات تصویر و منوی لپ‌تاپ دیگران را به میل شخصی‌تان تغییر ندهید. این کار نفرت‌انگیز است.