بازیگرانی که در اوج محبوبیت رفتند

با توجه به خروج کوت دو پابلو از سریال NCIS، باید بپرسیم آیا هوشمندانه است که یک بازیگر در اوج محبوبیت یک سریال آن را ترک کند؟بعضی از بازیگران می دانند چطور سریال خود را در اوج محبوبیت ترک کنند و حرفه شان را همچنان پررونق نگه دارند.

با توجه به خروج کوت دو پابلو از سریال NCIS، باید بپرسیم آیا هوشمندانه است که یک بازیگر در اوج محبوبیت یک سریال آن را ترک کند؟

بعضی از بازیگران می دانند چطور سریال خود را در اوج محبوبیت ترک کنند و حرفه شان را همچنان پررونق نگه دارند، معروف ترین نمونه های آنها جانی دپ و جرج کلونی هستند.

جانی دپ سریال "۲۱ Jump Street” را یک سال قبل از تمام شدن آن در سال ۱۹۹۱ ترک کرد. جرج کلونی در سال ۱۹۹۹ این کار را کرد. البته هر دوی اینها در حال حاضر بازیگران درجه یک هستند.

آنها چطور موفق شدند در حالیکه بسیاری از بازیگران دیگر شکست خوردند و حرفه خود را به خطر انداختند؟ آماده سازی کلید این کار است. هم دپ و هم کلونی (همچنین جان تراولتا) قبل از جدا شدن از سریال های تلویزیونی، پروژه های سینمایی باکیفیتی در دست اقدام داشتند.

جانی دپ در سال ۱۹۹۰، "ادوارد دست قیچی" را بازی کرد و کلونی بتمن را بازی کرد. او با بازی در "Out of Sight” در سال ۱۹۹۸ با استیون سادربرگ دوست شد.

از میان تمام بازیگرانی که سریال های تلویزیونی معروف و محبوب را در اوج موفقیت ترک کردند، هیچ کس بهتر از کلونی این کار را نکرده است.

ستاره های زیر هم از جمله بازیگرانی هستند که سریال های خود را ترک کردند:

۱. مایکل جی فاکس، سریال "Spin City”

فاکس در سال ۲۰۰۰ که نشانه های بیماری پارکینسون در او رو به وخامت گذاشت، این کمدی تلویزیونی را ترک کرد تا بیشتر با خانواده اش باشد و آگاهی مردم را نسبت به این بیماری جلب کند.



۲. چارلی شین، سریال "Two and a Half Men”

او که بجای مایکل جی فاکس به سریال "Spin City” رفت،جایش را اشتون کوچر گرفت. کمپانی وارنر و کمپانی سی بی اس، بعد از آنکه شین برای بار سوم در ۱۲ ماه به آسایشگاه فرستاده شد، تولید این کمدی را متوقف کردند. در نهایت کاراکتر او در سریال با تصادف در مترو کشته شد تا دیگر شانسی برای بازگشتش به سریال وجود نداشته باشد.



۳. راب لو، "The West Wing”

لو که بخاطر عدم افزایش حقوقش و شخصیت کمرنگش در این سریال ناراحت بود، در نیمه راه فصل چهارم این سریال آن را ترک کرد. بجای او جاشوا مالینا وارد سریال شد.



۴. جان ریتر، "۸ Simple Rules”

این هنرپیشه محبوب که در تمرین نقش خود برای این سریال دچار درد در ناحیه سینه شده بود، ناگهان فوت کرد. بعد از وقفه در سریال، تولید آن ادامه یافت و مرگ او در داستان سریال نیز مطرح شد و یک قسمت از سریال به یاد او تولید شد.



۵. سوزان سامرز، "Three’s Company”

در فصل پنجم این سیتکام محبوب، سامرز بخاطر رد شدن درخواست افزایش حقوقش، اعتصاب کرد. او برای فیلمبرداری به صحنه نمی آمد و تهیه کنندگان نقش او را به یک دقیقه در انتهای هر قسمت کاهش دادند و فصل بعد با قراردادی تمدید نکردند.