پولدارترین‌ بازیگران مرد هالیوود کدامند؟

فهرست پولدارترین بازیگران مرد هالیوود از می ۲۰۱۱ تا می ۲۰۱۲ میلادی منتشر شد. در حالی که مجله فوربس چند هفته پیش فهرست پولدارترین بازیگران زن هالیوود را منتشر کرده بود، عصر …

فهرست پولدارترین بازیگران مرد هالیوود از می ۲۰۱۱ تا می ۲۰۱۲ میلادی منتشر شد.
در حالی که مجله فوربس چند هفته پیش فهرست پولدارترین بازیگران زن هالیوود را منتشر کرده بود، عصر روز گذشته فهرست پولدارترین‌های بازیگران مرد از می ۲۰۱۱ تا می ۲۰۱۲ را نیز اعلام کرد.


● تام کروز
«تام کروز» بازیگر ۵۰ ساله هالیوود که این روزها به خاطر جدایی‌اش از «کتی هلمز»، پرحاشیه‌ترین بازیگر هالیوود محسوب می‌شود، با ۷۵ میلیون دلار درآمد طی این مدت زمان در صدر این فهرست قرار دارد.
«کروز» پنچ سال پیش از همزمان با ازدواج با «کتی هلمز» و شکست قسمت سوم از فیلم سینمایی «ماموریت ناممکن» به شدت دچار رکورد کاری شده بود، اکنون به نظر می‌رسد که شاید بدون هلمز و با فروش ۷۰۰ میلیون دلاری آخرین قسمت از این فیلم، بار دیگر شانس در عرصه سینما به او روی آورده است.


● لئوناردو دی‌کاپریو
«لئوناردو دی‌کاپریو» بازیگری که در اوج جوانی با فیلم «تایتانیک» به شهرت رسید، اکنون پس از قریب به دو دهه فعالیت در عرصه سینما با آنکه اخیرا در فیلم نه چندان موفق «کلینت ایستوود» تحت عنوان «جی. ادگار» حضور یافت ولی به نظر می‌رسد که همچنان با انرژی در این عرصه پیش می‌رود.
این بازیگر هالیوود جزء محدود بازیگران هالیوودی است که در قبال کارش به راحتی می‌تواند تقاضای ۲۰ میلیون دلار دستمزد کند.
«دی‌کاپریو» با ۳۷ میلیون دلار درآمد هم‌اکنون در جایگاه دوم فهرست مجله فوربس قرار دارد.


● آدام سندلر
«آدام سندلر» بازیگر ۴۶ ساله سینما با آنکه همواره مورد انتقاد بسیاری از منتقدان است، ولی به نظر می‌رسد که عموم مردم، او و کارهایش را خیلی دوست دارند.
فیلم‌های او اغلب در گیشه با استقبال روبرو می‌‌شود، آنچنانکه فیلم «رشد کرده‌ها» با آنکه ۱۰ جایزه گوجه گندیده از ۱۰۰ گوجه گندیده سال را از آن خود کرد، ولی در گیشه فروش بسیار خوبی کرد.
«سندلر» نیز همچون «دی‌کاپریو» از می ۲۰۱۱ تا می ۲۰۱۲ درآمدی بالغ بر ۳۷ میلیون دلار داشته است.


● دواین جانسون
جایگاه سوم فهرست پولدارترین‌های هالیوود در فوربس با ۳۶ میلیون دلار دستمزد به «دواین جانسون» تعلق دارد.
به زودی قرار است ادامه فیلم سه‌بعدی «جی.آی.جو» از این بازیگر هالیوودی به نمایش درآید.


● بن استیلر
«بن استیلر» کمدین مشهور سینما نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که با ۳۳ میلیون دلار دستمزد، نامش در فهرست مجله فوربس قرار گرفته است.
اگرچه نام او در این فهرست در جایگاه چهارم قرار دارد ولی در میان کمدین‌های هالیوود، او پولدارترین است.
«استیلر» در انیمیشن «ماداگاسکار» صداپیشگی کرده که فروش جهانی آن از مرز یک میلیارد و ششصد هزار دلار نیز گذشته است.