گشتی در زندگی برادپیت

۱) احتمالا کسی تا به امروز نمی‌دانسته که برادپیت معروف زمانی همکار ما بوده، البته همکار که نه ولی به‌هرحال همین که او در رشته روزنامه‌نگاری درس خوانده، خبر جالبی برای اهالی …

۱) احتمالا کسی تا به امروز نمی‌دانسته که برادپیت معروف زمانی همکار ما بوده، البته همکار که نه ولی به‌هرحال همین که او در رشته روزنامه‌نگاری درس خوانده، خبر جالبی برای اهالی رسانه محسوب می‌شود. هرچند که او بعد از چند ترم تحصیل در کالج روزنامه‌نگاری میسوری از آنجا اخراج شد. براد عضو تیم‌های شنا، تنیس و گلف این کالج بود.
۲) پیت برای بازی در فیلم تروی، ۳۰ پوند از وزنش کم کرد، ضمن آنکه حضور در این فیلم باعث شد او سیگار کشیدن را ترک کند.
۳) به قیافه برادپیت – که طبق انتخاب اکثر مجله‌های سینمایی یکی از خوش‌قیافه‌ترین بازیگران سینما محسوب می‌شود – نمی‌خورد که دندان‌هایش روکش شده باشند. البته این موضوع به خاطر خردشدن دندان‌هایش در فیلم باشگاه مشت‌زنی است. ضمنا پیت علاقه‌ای به خوردن غذاهای گوشتی ندارد و سبزی‌خوار است.
۴) بعد از آنکه در جریان فیلمبرداری «فیلم هفت» آرنج پیت شکست، در فیلمنامه این فیلم بخشی اضافه شد که در آن پیت به شدت مجروح می‌شد.
۵) برادپیت با وجود ارایه فیلمنامه آقا و خانم اسمیت به کارگردان این پروژه علاقه‌ای به بازی در این فیلم نداشت.
۶) پیت برای سورپرایزکردن همسر سابقش – جنیفر آنیستون – که یونانی‌الاصل بود، مدت‌ها در کلاس‌های آموزش زبان یونانی شرکت می‌کرد آن هم به‌صورت کاملا محرمانه.
۷) از علایق او می‌توان به طراحی داخلی، معماری و جمع‌آوری آلیاژهای هنری و مبلمان اشاره کرد.
۸) در سپتامبر ۲۰۰۶، براد و آنجلینا جولی مجبور شدند با عجله یک خیریه راه بیندازند چرا که پیش از این قول داده بودند درصورت فروش یک‌سری عکس از دخترشان، تمام درآمد حاصل از آن – که ۵/۵ میلیون دلار بود – را صرف تاسیس یک مرکز خیریه کنند.
۹) او در سال ۲۰۱۰ به همراه ریچارد برانسون برای پرواز به فضا ثبت‌نام کرد.
۱۰) برادپیت یکی از گزینه‌های بازی در نقش اصلی فیلم ماتریکس بود اما نهایتا نتوانست وارد این پروژه شود و نقش اصلی به کیانوریوز رسید.
۱۱) برادپیت و آنجلینا جولی از شهرت‌شان به نفع کارهای انسان‌دوستانه استفاده می‌کنند. زمانی که توفان کاترینا خانه بسیاری از کودکان را خراب کرد، آنها در نیواورلئان خانه‌ای را برای این کودکان درنظر گرفته و مبلغی را هم صرف بازسازی منطقه مخروبه کردند.
۱۲) در ماه مه سال ۲۰۰۸ ویلایی به مبلغ ۷۲ میلیون دلار را به فهرست دارایی‌هایشان اضافه کردند. این ویلا یا به عبارت بهتر قصر، جنگل و دریاچه اختصاصی دارد و مهم‌تر از همه اینکه همسایه‌های پیت افراد سرشناسی مثل جانی دپ و بونو هستند. البته حضور آنها در این قصر فرانسوی حاشیه‌هایی به همراه داشت چرا که یک پاپاراتزی خیلی زود از آنها در خانه جدیدشان عکس گرفت و پیت به‌دلیل آنچه ورود به حریم خصوصی افراد بود از مجله‌ای که این عکس‌ها را چاپ کرده بود، شکایت کرد.
۱۳) برادپیت در جریان اکران فیلم تروی در جشنواره کن سالن سینما را ترک کرد، موضوعی که باعث ناراحتی و خشم مسوولان جشنواره شد.
۱۴) در پروژه آقا و خانم اسمیت، پیت و جولی، بارها مورد معاینه قرار گرفتند چرا که ویروس آنفلوانزا در لوکیشن فیلمبرداری پخش شده بود و آنها هنوز خوب نشده دوباره مریض می‌شدند.
۱۵) پیت برای فیلم تروی، حاشیه‌های مختلفی را تجربه کرد. او یک‌بار صحنه فیلمبرداری را ترک کرد تا به انگلیس برود و موهایش را رنگ کند. او درمورد تاثیر آب و هوای مدیترانه بر موهایش بسیار وسواس بود و قراردادی با یک آرایشگر در انگلستان بسته بود تا در جریان فیلمبرداری موهایش را رنگ کند.
۱۶) این بازیگر ثروتمند به خاطر بازی در فیلم «هفت سال در تبت» اجازه ورود به کشور چین را نداشت.
۱۷) او درمورد فرزندخوانده‌های زیادی که دارد، می‌گوید: «درحال تدارک یک تیم فوتبال هستیم. می‌خواهیم کشوری به نام خودمان ثبت کنیم. وارد جام جهانی شویم و کاپ قهرمانی را بالای سر ببریم.
۱۸) بازی پیت در فیلم مورد عجیب بنجامین باتن تاثیر مثبتی روی زندگی مشترک او با آنجلینا جولی داشت چراکه او در این فیلم متوجه گذر ثانیه‌ای زمان و اهمیت لذت‌بردن از هر ثانیه آن شد و به همین دلیل اعلام کرد دیگر با جولی دعوا نخواهد کرد و از دست معشوقه‌اش عصبانی نخواهد شد.