در ستایش ابراهیم‌زاده

منصور ابراهیم‌زاده یکی از دانایان فوتبال ماست. او یکی از مربیان شایسته اصفهان است که اعتقاد راسخی به دانستن و بیشتر دانستن دارد. پله ‌پله رشد کرده و با تلاش ویژه‌اش اینک سرمربی …

منصور ابراهیم‌زاده یکی از دانایان فوتبال ماست. او یکی از مربیان شایسته اصفهان است که اعتقاد راسخی به دانستن و بیشتر دانستن دارد. پله ‌پله رشد کرده و با تلاش ویژه‌اش اینک سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتر ماست. ابراهیم‌زاده که با هوشیاری سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، خیلی سریع انتخاب شد، برنامه‌ریزی خوبی را انجام داد و خیلی سریع لیست مهره‌های درخواستی‌اش را تحویل مدیرعامل باشگاه داد. او زود و خوب تیمش را بست، خیلی منطقی و از روی برنامه، بدنسازی پیش فصل را شروع کرد و سپس با حساب و کتاب فاز کارهای تاکتیکی را برای تیمش کلید زد. ذوب‌آهن یکی از بهترین و منظم‌ترین تمرینات پیش فصل را در بین تیم‌های لیگ برتر داشته است.
آنها زود عمل کردند، خوب پیش رفتند و حتما موفق خواهند شد. تا به حال جزو بالانشینان جدولند و بازی‌های گروهی و منظم خوبی را از آنها دیده‌ایم.، ضمن اینکه کارهای ترکیبی خوبی از ذوب‌آهنی‌ها در لحظاتی شاهد بودیم که در آینده قطعا این حرکات تیمی استمرار بیشتری پیدا خواهند کرد. آنها امسال هم فوتبال قابل قبولی ارایه می‌کنند و هم تا پایان فصل جزو بالانشینان لیگ خواهند بود. از منصور ابراهیم‌زاده و تیم ذوب‌آهن در این لیگ بیشتر خواهید شنید، چون آنها مسیر پیشرفت را در تکیه به دانش و برنامه‌ریزی یافته‌اند و اینها نشانه‌های امیدوارکننده‌ای است که روند حرکت فوتبال ما به سمت حرفه‌ای شدن شتاب گرفته است. لطفا روی ذوب‌آهن بیشتر تمرکز کنید، آنها ارزش شرط‌بندی را دارند.