ایروبیک، یوگا و فوتبال

جورج‌کلونی مثل یک معماست. او با بازی در فیلم (دکتر دوگ در ای‌.‌آر) به یک چهره معروف تبدیل شد. اما ما چه چیزی در مورد او، رژیم‌غذایی و عادات ورزشی‌اش می‌دانیم؟ مطمئنا نمی‌توانید …

جورج‌کلونی مثل یک معماست. او با بازی در فیلم (دکتر دوگ در ای‌.‌آر) به یک چهره معروف تبدیل شد. اما ما چه چیزی در مورد او، رژیم‌غذایی و عادات ورزشی‌اش می‌دانیم؟ مطمئنا نمی‌توانید یک مرد ۴۹ ساله با بدنی روی فرم و جذاب باشید بدون اینکه فعالیت و رژیم‌غذایی مناسبی را دنبال کنید...
جورج‌کلونی در مورد رمز روی فرم بودنش گفته است:
«من ایروبیک و یوگا کار می‌کنم. همچنین فیلمی را تمام کرده‌ام که در آن به عنوان یک فوتبالیست با یک گروه از فوتبالیست‌های جوان ۲۱ ساله کار کردم. همه این ورزش‌ها می‌تواند هرکسی را روی فرم نگه دارد.»
▪ او اهل یوگای بیکرام است
جورج کلونی سبک بیکرام از یوگا را کار می‌کند که شبیه یوگای آشتانگا و یک نوع بسیار انرژی‌زا از انواع یوگاست و تفاوتی که با انواع دیگر یوگا دارد این است که برای انجام در محیطی گرم طراحی شده است. در محیطی با دمای ۴۰ درجه سلسیوس و حتی بالاتر. این نوع یوگا به یوگای داغ هم معروف است. یکی از مربیان یوگای او بیکرام چادهاری بوده است. کسی که یوگای بیکرام را پایه‌گذاری کرد. بیکرام توضیح می‌دهد جورج کلونی یکی از شاگردان بسیار منظم اوست و اغلب اوقات ۹۰ دقیقه یوگا کار می‌کند چه در محل نزدیک به مدرسه یوگا باشد چه در محلی دور از آن حتی در خارج از کشور. بیکرام چادهاری ۳۱۴ مدرسه یوگا در سراسر جهان تاسیس کرده است پس جورج کلونی هر جا که باشد می‌تواند به تمرینات یوگایش برسد.
▪ یوگای بیکرام یعنی چه؟
▪ این نوع یوگا در محیطی با دمای بالا کار می‌شود و متابولیسم بدن شما را خیلی سریع بالا می‌برد. این به این معنی است خیلی سریع شروع به چربی‌سوزی می‌کنید. همچنین کل بدن شما به خاطر بالا رفتن میزان متابولیسم، احساس انرژی بیشتری می‌کند. اگر چه این نوع یوگا منتقدانی هم دارد. اثر گرما می‌تواند باعث شود که افراد کشش بیش از حدی را تجربه کنند و در اثر آن به خود آسیب برسانند.
▪ رژیم‌غذایی جورج‌کلونی
در مورد رژیم‌غذایی او حدس می‌زنیم احتمالا رژیمی‌ سالم از میوه‌ها و سبزیجات طبیعی است. وقتی او در فیلم سوریه باید وزنش را بالا می‌برد پاستای زیادی خورد. پس برای پایین آوردن وزنش باید از خوردن غذاهایی با میزان کربوهیدرات بالا پرهیز می‌کرد. ولی جورج‌کلونی در مورد رژیم غذایی و عادات ورزشی‌اش بسیار اسرارآمیز است. به علاوه کمی هم شوخ است و ما هیچ‌وقت نمی‌توانیم مطمئن باشیم که او حقیقت را می‌گوید یا نه؟