ورق

▪ ورق مشبک EXPANDEDMETA: ورق فلزی شکاف داده و منبسط شده و به شکل شبکه درآمده است که در کارهای بتن مسلح یا ساخت اندود، دیوار، و نیز برای ساخت اندود، دیوار و نیز برای ساختن شبکه‌ها، هواکش‌ها، …

▪ ورق مشبک EXPANDEDMETA: ورق فلزی شکاف داده و منبسط شده و به شکل شبکه درآمده است که در کارهای بتن مسلح یا ساخت اندود، دیوار، و نیز برای ساخت اندود، دیوار و نیز برای ساختن شبکه‌ها، هواکش‌ها، و اشیائی نظیر سینی‌ها و جائی‌که سفتی همراه با وزن کم مورد نیاز باشد به‌کار می‌رود. ورق مشبک دارای صلابت بیشتری به ورق فلزی است. همچنین امکان جوشکاری بتن یا اندود از داخل سوراخ‌ها را می‌دهد.
▪ ورق‌های پیش‌اندود PREFINISHED METALS: ورق فلزاتی است که پیش‌اندود شده یا در دستگاه نورد طوری عمل شده که کارهای تکمیل‌کاری توسط مصرف‌کننده به حداقل رسیده یا حذف شده باشد. فلزات به‌صورت آماده مصرف با تکمیل‌کاری تزئینی یا رسمی ساخته شده‌اند. فلزات پیش‌رنگ شده با کاربرد تقریباً هر نوع اندودٔ آلی روی بیشتر فلزات معمولی آهنی و غیرآهنی تولید شده است. دوام اضافی یا آرایش خاصی توسط لایه‌های پلاستیک ـ فلز فراهم شده است. کلروپلی وینیل فلوئور پلی‌وینیل، و پلی‌استر، پلاستیک‌هائی هستند که معمولاً به‌کار برده می‌شوند.
فلزات پیش‌روکش شده، دارای سطحی صیقلی از فلزی دیگر هستند که روی یک طرف آنها قرار داده شده و با فلز اصلی پیوند داده یا نورد شده است ورق‌های پیش‌اندود تقریباً با هر روکش یا پیوند تقریباً بهر فلزی دیگر وجود دارد. یا اینکه فلزات به تنهائی ممکن است پیش‌تکمیل یا به هر رنگ یا نقش درآمده باشند به‌صورت شفاف یا مات درآمده‌اند.