دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۵

٭ متولد فروردین (بره): كارهای متنوع متعدد تو را به شدت سرگرم میكند بهتر است در میان این غوغا و هیاهو جای خالی را فقط به صحبت كردن با اعضای خانواده به ویژه با همسر خود اختصاص دهید. ٭ …

٭ متولد فروردین (بره):
كارهای متنوع متعدد تو را به شدت سرگرم میكند بهتر است در میان این غوغا و هیاهو جای خالی را فقط به صحبت كردن با اعضای خانواده به ویژه با همسر خود اختصاص دهید.
٭ متولدین اردیبهشت (گاو):
بخاطر موضوعی دیدار با فردی پیش می آید كه بسیار جالب تو جه است این دیدار افكار تازه ای را با خود به میان می آورد كه باید در مورد آنها به خوبی اندیشید.
٭ متولدین خرداد (دوقلوها):
قدر بعضی از چیزها تا هستند معلوم نمیشود امنیت و سلامت از جمله ی اینهاست جای خالی یك دوست فداكار و صمیمی را هم نمیتوان به این سادگی پركرد.
٭ متولدین تیر (خرچنگ):
گاه حدس و گمان های تو درست ازآب در می آید و درهای تازه ای به روی تو باز میشود اما این یك قانون و قاعده نیست و همواره باید عقلانیت را محور كارها قرار داد.
٭ متولدین مرداد (شیر):
تندرستی تو روز به روز بهتر میشود باید همچنان مراقب جسم خود باشی و از آن حراست كنی اتفاق كوچكی می افتد كه قابل جبران است نباید نگران بود.
٭ متولدین شهریور (سنبله):
بدنبال یك دوست یكرنگ هستی مساله ی كه در این جهان سراسر رنگ و نیرنگ به ندرت میتوان آن را پیدا كرد با این همه باز هم باید جستجو كرد شاید فرجی شود.
٭ متولدین مهر (ترازو):
تلاشها و كوششهای متنوع تو اثری مثبت بر زندگی تو خواهد داشت توكل بر خدا كن و در هر لحظه از او استمداد بخواه موفقیت تو حتمی خواهد بود.
٭ متولدین آبان (عقرب):
هر چند كه تو دردسرهای زیادی برای خانواده درست كرده ای و میكنی اما خانواده همیشه پشتیبان تو بوده باید دست از این لجبازیهای خود برداری و خود را با جریان موجود وفق دهی.
٭ متولدین آذر (کمان):
باید همه ی راههای ممكن را با دقت و حوصله مورد مطالعه قرار داد چون تصمیمگیری در این باره كار ساده و آسانی نیست از كسانی كه تجربه ی بیشتری دارند باید كمك گرفت.
٭ متولدین دی (بز):
برای كنترل این وضعیت صراحت و شفافیت از هر چیزی بهتر است باید كاری كنیم كه دوباره آبهای رفته به جوب بازگردد وكارها از نو سامان پیدا كند این به نفع تو است.
٭ متولدین بهمن (ظرف آب):
به آنچه میخواهی دست خواهی یافت شانس با توست اما باید دانست كه هیچ كاری بدون دردسر حاصل نمیشود پس آمادگی خود را برای بعضی از مشكلات دو چندان كن.
٭ متولدین اسفند (ماهی):
همسر تو چو گذشته در كنار توست و از هیچ كوششی دریغ نمی كند تو هم با قدر دانستن از این نعمت مهم باید بكوشی كه با یك برنامه ی دقیق و همت عالی به اهداف مشترك خود برسی.