یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۴

● متولدین فروردین (بره): ناچار باید با بحث وجدل و بخصوص با اوردن دلایل روشن و قطعی نشان دهی كه شایستگی تو بالاتر از اینهاست باید كسانیكه بالا دست تو قرار دارند به توانایی های تو …

● متولدین فروردین (بره):
ناچار باید با بحث وجدل و بخصوص با اوردن دلایل روشن و قطعی نشان دهی كه شایستگی تو بالاتر از اینهاست باید كسانیكه بالا دست تو قرار دارند به توانایی های تو پی ببرند.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
برای بدست اوردن دل راههای مختلفی را امتحان كنی هرگز نمی توانی ازیك راه به دلها برسی هركاری برای خود روشی دارد كه باید ان را اموخت.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
بهتر است بجای اتكا به دیگران به خودت اتكا كنی وكارها را برطبق برنامه به پیش ببری مطمئن باش تو بهتر از هر فرد دیگری قادر به انجام ان خواهی بود.
● متولدین تیر (خرچنگ):
اعتماد به نفس تو قابل ستایش است نباید اجازه داد بعضی مسائل جزئی وكوچك تو را اشفته ونگران سازد گذر زمان خود به خود بسیاری از این موضوعات حاشیه ای را رفع خواهد كرد.
● متولدین مرداد (شیر):
باید بدانی راهی را كه در پیش گرفته ای سخت و طولانی است باید از ابتدا بدانی باچه موانع ومشكلاتی مواجه خواهی شد تا بیهوده غافل گیر نشوی وضمنا برای هر كاری تدبیری اندیشیده باشی.
● متولدین شهریور (سنبله):
تمام دلایل ونشانه ها حاكی از ان است كه اتفاقات جالبی رخ خواهد داد این اتفاقات می تواند اثری مطلوب ومهم را بر روابط تو بگذارد نتایج ان بعدا مشخص می شود.
● متولدین مهر (ترازو):
نباید اجازه دهی كه غرور وخود خواهی تو را به ورطه ای بیندازد كه بیرون امدن از ان دشوار است همیشه منافع دراز مدت خود را در نظر داشته باش و تابع احساساتی زود گذر نشو.
● متولدین آبان (عقرب):
به اینده باید امیدوار و خوش بین بود زیرا همین خوش بینی مهم ترین سرمایه تو در این شرایط است به زودی كارها رو به راه شده و بعضی موانع رفع خواهد گردید.
● متولدین آذر (کمان):
باید بین كارهای شخصی و مسئولیت های اجتماعی خود نوعی توازن برقرار كنی در غیر این صورت هركدام مزاحم انجام دیگری خواهد بود.
● متولدین دی (بز):
امروز روز خوبی است برای انجام كارهای نیمه تمام زیرا كارهای نیمه تمام ذهن تورا مشوش ومشغول می كند باید تكلیف انها را یكسره كنی.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
وضعیت در حال حاضر رو به بهبود است بخصوص تفاهم تو وهمسرت زمینه این شرایط را فراهم ساخته ودر اینده ازاین هم بهتر خواهد شد.
● متولدین اسفند (ماهی):
بهتر است از پرداختن به ظاهر سازی پرهیز كنی زیرا طرف مقابل تورا همانجور كه هستی می خواهد ساده وبی ریا در عین حال با اراده و هدف.