چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۴

● متولدین فروردین (بره): كمكهای تو هرچند به جا و خدا پسندانه بوده ولی بعضی حسادتها موجب میشود كه برداشت سوئی نسبت به آنها وجود داشته باشد از شر معاندان و حسودان فقط میتوان به خدا …

● متولدین فروردین (بره):
كمكهای تو هرچند به جا و خدا پسندانه بوده ولی بعضی حسادتها موجب میشود كه برداشت سوئی نسبت به آنها وجود داشته باشد از شر معاندان و حسودان فقط میتوان به خدا پناه برد.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
بعضیها سعی میكنند خود را به تو نزدیك كنند شخصیت برجسته و ممتاز تو این جاذبه را ایجاد كرده است با كوشش و تلاش بیشتر و وظیفه شناسی باید این روند را ادامه داد.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
از تجارب گذشته باید به خوبی استفاده كرد تا ازتكرار خطاها مصون ماندبهتر است در یك فرصت با خود خلوت كرده و برخی ازكارهای گذشته ی خود را مورد تامل قرار دهی.
● متولدین تیر (خرچنگ):
بعضی از اهداف تو به رغم همه سختیها و دشواریهای موجود به مرورتحقق خواهد یافت نباید عجله كرد و دلسرد شد این راه به صبر و شكیبایی زیادی نیاز دارد.
● متولدین مرداد (شیر):
به زودی اطلاعاتی بدست م‌ آوری كه نشان میدهد رقیبان همچنان در صدد تخریب اذهان دیگران هستند تو نگران نباش زیرا اعمال پسندیده و كارهای تو بهترین مدافع تو خواهد بود.
● متولدین شهریور (سنبله):
این احساس تنهایی و انزوا یك مرحله موقتی است به زودی این مرحله سپری خواهد شد و دوستان تازه‌ای به سراغ تو خواهند آمد.
● متولدین مهر (ترازو):
همه برگهای خود را نباید رو كرد چون اوضاع فعلی چندان به نفع تو نیست كمی صبر و تامل كن تا بتوانی برای اینده برگه‌های موفقیت آمیز خود را از كف نداده باشی.
● متولدین آبان (عقرب ):
امروز فرصتی دست میدهد تا بتوانی خدمات یكی از دوستان خود را جبران كنی اكنون كه دستی پر داری این خدمت را باید جبران كرد تا درآینده هم این پیوند ادامه داشته باشد.
● متولدین آذر (کمان):
آینده پیشاروی توست پس چرا فقط به گذشته ها چشم دوخته و حسرت آنها را میخوری با ادامه این روش فرصتهای كمیاب فعلی را هم از دست خواهی داد.
● متولدین دی (بز):
امروز با مشكلی مواجه خواهی شد كه دلیل اصلی آن سهل انگاری تو بوده است آیا روزی از این تجارب گذشته تو برای آینده درسی درخورخواهی گرفت؟
● متولدین بهمن (ظرف آب):
فرصتی پیش می‌آید كه تو میتوانی یك برنامه تعطیل شده را دوباره فعال سازی پیشرفتهای تو در زمینه كاری سبب میشود كه دیگران با نگاهی تازه به تو بنگرند.
● متولدین اسفند (ماهی):
با همسرخود باید دوره‌ای جدید را آغاز كرده و مسائل گذشته را به كلی فراموش ساخت در رابطه با دوستان خود سعی كن با فراموش كردن بعضی اختلافات فضایی تازه را به وجود آوری.