دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۴

● متولدین فروردین (بره): باید صفحه تازه‌ای را در زندگی خود بگشایی دور اندیشی و واقع نگری لازمه این كار است به نحوی باید برنامه ریزی كنی كه روزهای پر بركت و موفقیت آمیزی را پیش و …

● متولدین فروردین (بره):
باید صفحه تازه‌ای را در زندگی خود بگشایی دور اندیشی و واقع نگری لازمه این كار است به نحوی باید برنامه ریزی كنی كه روزهای پر بركت و موفقیت آمیزی را پیش و رو داشته باشی.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
كسی یا كسانی هستند كه همیشه از دستاوردهای دیگران تقدیر میكنند این افراد با خصلتهای انگلی و طفیلی خود از دیگران سوء استفاده میكنند اما نباید به آنان اجازه چنین كاری را داد.
● متولدین خرداد (دوقلوها)
خبری به تو میرسد كه برای تو آموزنده خواهد بود این نكته نشان میدهد كه بجای تعجیل و شتابزدگی در قضاوت باید بسیار صبر و تحمل داشت و از هر گونه شتابزدگی پرهیز نمود.
● متولدین تیر (خرچنگ):
اگر وضعیت شغلی و كاری رو به بهبود رود بقیه مسائل نیز خود به خود درست خواهد شد فقر ریشه تمام مشاجرات بدبختیهاست باید كاری كرد كه این افریت بدبختی از زندگی ما رخت بربندد.
● متولدین مرداد (شیر):
اعتمادی كه به یكی از دوستان داشتی چندان دقیق و درست نبوده است این درس عبرتی خواهد بود تا بدانی برای اعتماد كردن باید از شناختی درست و كامل برخوردار بود نگران نباش خطری تو را تهدید نمیكند.
● متولدین شهریور (سنبله):
به تو مسئولیتهای مهم و سرنوشت سازی سپرده شده است اگر از تمام توان و هشیاری خود استفاده كنی میتوانی مسؤلیتها را به خوبی انجام داده و خود و دیگران را شادمان سازی.
● متولدین مهر (ترازو):
روابط تو وهمسر فقط به شما دو نفر مربوط میشود و بنابراین دیگران به هیچ وجه خق دخالت در آنرا ندارند وقتی رابطه‌ای بر پایه ی یك عشق متقابل و شفاف بنا شده باشد از هیچ طوفانی نباید بیم داشت.
● متولدین آبان (عقرب):
باید بدهكاریهای خود را به موقع و مرتب پرداخت نمایی تو چه میدانی كه فرداها چگونه خواهد بود بنا براین ازهمین امروز بایدحساب خود را با دیگران تصفیه كرد.
● متولدین آذر (کمان):
روش تو دركارها مغایر با روش و شیوه ای است كه دوستان درپیش گرفته اند برای همین كارهای تو برای آنها چندان مفهوم نیست باید نه در حرف بلكه در عمل نشان دهی كه روش موفق آمیزی را در پیش گرفته‌ای.
● متولدین دی (بز):
امكانات و توانمندیهای تو به اندازه ای است كه میتوانی خود را ارتقا داده و خود را به سطح بالاتری برسانی پس بجای گوش سپردن به بعضی از حرفهای نومید كننده اراده و پشتكار خود را تقویت كن.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
این توجه بیش از اندازه تو به خانه و خانواده است كه بعضی دوستان را رنجیده میكند باید بین روابط خانوادگی و اجتماعی تعادل برقرار كرد زیرا هیچ كدام را نمیتوان فدای دیگری كرد.
● متولدین اسفند (ماهی):
برای تفهیم اندیشه خود فقط حرف زدن كافی نیست باید كانالهای ویژه‌ای را پیدا كنی كه بتوانند فكر تو به گوش مقامات مسؤل برسانند درآن صورت تو موفق خواهی شد.