یك شبح در كامپیوتر شما

تعجب نكنید ! برنامه Norton Ghost از پارتیشن‌های هارددیسك شما شبح پشتیبان می سازد تا آن را در جای امنی نگهدارید و هر وقت لازم شد از آن استفاده كنید ؛ كاری كه متأسفانه اغلب ما دیر به فكرش می‌افتیم …

تعجب نكنید ! برنامه Norton Ghost از پارتیشن‌های هارددیسك شما شبح پشتیبان می سازد تا آن را در جای امنی نگهدارید و هر وقت لازم شد از آن استفاده كنید ؛ كاری كه متأسفانه اغلب ما دیر به فكرش می‌افتیم ! با توجه به امكانات گسترده ی این برنامه شما می توانید محل امن خود را روی CD یا DVD ، Zip Disc، رادیو USB ، یك پارتیشن دیگر ، یك دستگاه دیگر ، یك نقطه Share در شبكه یا ... انتخاب كنید .
بدین ترتیب محدودیتی از نظر ابزار نگهداری برای شما وجود ندارد . حتی می‌توانید این شبح را روی دستگاه دیگری باز كنید تا برای دستگاه خود یك همزاد بسازید ! این قابلیت خصوصاً به درد كسانی می‌خورد كه با چند دستگاه مشابه با برنامه‌های یكسان سر و كار دارند (مثل سایت‌های كامپیوتر).
● نصب برنامه :
برای نصب این برنامه می‌توانید از مجموعه Norton System Works ۲۰۰۴ استفاده كنید كه نسخه Norton Ghost ۲۰۰۳ را درون خود دارد .
با نصب System Works به صورت پیش فرض، Norton Ghost همراه دیگر برنامه‌های دیگر برنامه‌های این مجموعه نصب می‌شود. البته شما می‌توانید Norton Ghost را به صورت جداگانه هم نصب كنید.