یکشنبه۲۱ اسفند ۱۳۸۴

● متولدین فروردین (بره): پس از انكه پاسخ بعضی از پرسشهای خود را گرفتی اكنون می توانی به اینده اطمینان و اعتماد بیشتری داشته باشی نگاه مثبت تو به اینده به تو قدرت بیشتری می بخشد. …

● متولدین فروردین (بره):
پس از انكه پاسخ بعضی از پرسشهای خود را گرفتی اكنون می توانی به اینده اطمینان و اعتماد بیشتری داشته باشی نگاه مثبت تو به اینده به تو قدرت بیشتری می بخشد.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
دوستی به تو خدمت كرده و تورا از یك دلتنگی بزرگ نجات میدهد این خدمت را نباید هرگز فراموش كرد و كوشید تا به موقع پاسخ آنرا به شایستگی داد.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
روزهای آینده روزهای بهتری خواهد بودباید سعی كنی از این فرصتهای به پیش آمده به خوبی استفاده كنی و از آن در جهت پیشرفت و ترقی خود و خانواده بهره ببری.
● متولدین تیر (خرچنگ):
بنظر میرسد در بعضی از برخوردهای خودبه ویژه درسطح خانواده باید تجدید نظركنی هراز چند گاهی خوبست آدم كلاه خود را قاضی كرده و به رفتارها و حرفهای خود بیاندیشد.
● متولدین مرداد (شیر):
هماهنگی و همكاری ساده و صمیمانه تو با همسر برای بعضی جالب و آموزنده و برای بعضی دیگر حسادت برانگیز خواهد بودنگران چشمهای حسود نباید بود و با تمام وجود باید به خدا توكل كرد.
● متولدین شهریور (سنبله):
در تمام كارها باید عقل و منطق را حاكم گرداند زیرا پیروی از بعضی احساسات زود گذر یا تحت تاثیر حرفهای این و ان قرار گرفتن به صلاح تو نیست و مشكلات را دو چندان میكند.
● متولدین مهر (ترازو):
بعضی ازاحساسات تو مشكل سازمیشود با یكی از دوستان ویا آشنایان بیهوده برسرمسائلی مشاجره میكنی كه هیچ نتیجه روشنی را در بر نداردبهتر است یك برنامه ی واقعی برای زندگی خود داشته باشی.
● متولدین آبان (عقرب):
احساس خستگی و بی حالی میكنی شاید بخاطر شدت و فشار كارها باشدكه اخیرابه طور فزاینده ای تو را تحت فشار گذاشته است یك مرخصی كوتاه و یا تفریحی كوچك میتواند چاره ساز باشد.
● متولدین آذر (کمان):
احساس غرور و عزت میكنی گویی مساله ای اتفاق افتاده است كه باید با قاطعیت آنرا حل و فصل كنی بهتر است پیش از هر اقدامی درهای گفتگو را باز كرده و به تحقیق و كسب شناخت بپردازی.
● متولدین دی (بز):
با مشكلاتی رو برو خواهی شدكه تو را وادارخواهد كرد با سرعت بیشتری تلاش كنی و آنرا رفع نمایی این تنگنایی است كه هراز چند گاهی پیش خواهد امد و خاتمه می یابد.
● متولدین بهمن (ظرف آب)
اگر از تو خواسته شود كه نظر خود را اعلام كنی سعی كن دراین باره صریح وشفاف حرف‌های خود را بیان كنی و خود را برای آنها تشریع كنی اینطوری روابط شفاف‌تر می‌شود.
● متولدین اسفند (ماهی):
شرایط درحال حاضر همانطوری است كه تو خواستار ان بودی ممكن است یك خبر جالبی برسد كه وضع را از این بهتر كند برای اینده های دور برنامه ریزی كن.