آفتاب

خلاصه قسمت دوم سریال قطب شمال + عکس های قسمت دوم



سریال قطب شمال یکی از جدیدترین سریالهای شبکه نمایش خانگی به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان است.

خلاصه قسمت دوم سریال قطب شمال + عکس های قسمت دوم

سریال قطب شمال یکی از جدیدترین سریالهای شبکه نمایش خانگی به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان است. سرمایه گذاری این پروژه بر عهده گروه بین المللی پارس پندار نهاد می باشد. بازیگرانی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی، امیر حسین فتحی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر و ماکان آریا پارسا در این سریال به ایفای نقش می پردازند. قسمت اول این سریال در تاریخ 7 اردیبهشت ماه منتشر شد و نگاه خیلی از علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال را به خود منعطف کرد. داستان این سریال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو است. رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی، یکی از محبوب‌ترین داستان‌های کلاسیک دنیا است. این رمان داستانی حماسی از انتقام، بخشش و رستگاری را روایت می‌کند که خواننده را به سفری پرفراز و نشیب در اعماق تاریکی و روشنایی روح انسان می‌برد.

مروری بر قسمت اول سریال

در قسمت اول سریال دیده شد که همایون منصوری قربانی خیانت رفقای خود یعنی پرویز صالحی و سامان نهاوندی می شود و به زندان می افتد. در زندان متوجه می شود که عشق خود یعنی ارغوان را هم از دست داده است. همایون منصوری بی هیچ امیدی نسبت به زندگی، منتظر است که حبس 20 ساله خود را سپری کند.

خلاصه قسمت دوم سریال قطب شمال

در قسمت دوم سریال می بینیم که همایون در زندان با یک پیرمرد دوست می شود. پیرمرد زندانی در گفتگو با همایون از یک نقشه گنج صحبت می کند و آدرس دقیق آن را به همایون می دهد. در حالی که 12 سال از حبس همایون سپری شده او در زندان با افرادی درگیر شده و در این درگیری کشته می شود. در مسیر انتقال جسد از زندان به سردخانه، طی یک حادثه همایون زنده می شود. پس از آن همایون به دنبال گنج پیرمرد زندانی می رود و آن را به دست می آورد. در ادامه، همایون تغییر چهره می دهد و با هویت جدید خود یعنی آرشام یکتا به دنبال رفقای خائن خود و ارغوان - که به تازگی متوجه شده که زنده است و با سامان ازدواج کرده - می رود. تصاویری از قسمت دوم سریال در ادامه آورده شده است:

سرمایه گذار سریال قطب شمال کیست؟

سرمایه‌گذار اصلی این سریال گروه بین المللی پارس پندار نهاد است که با سال‌ها حضور موفق در زمینه‌هایی مختلف، به محبوبیت و شهرت بالا دست یافته و خدمات ارزنده‌ای را در حوزه‌های آموزش، کاریابی بین‌المللی و موارد بی‌شمار دیگر ارائه داده است. دکتر ماکان آریا پارسا بنیان گذار و مدیرعامل پارس پندار نهاد از جوانان موفق و شایسته کشورمان هستند که با دغدغه کاهش نرخ بیکاری و دوری از مدرک‌گرایی، تمام این خدمات را با بهرمندی از تیم‌های مجرب و متخصص، برنامه‌ریزی و به اجرا گذاشته است. وی در سریال قطب شمال نیز به‌عنوان سرمایه‌گذار و بازیگر حضور داشته و فعالیت‌های خود را به بخش سینما و تلویزیون نیز گسترش داده است.


وبگردی