آفتاب

5 تا از بهترین مراکز چاپ کاغذ دیواری ارزان تهران



چاپ کاغذ دیواری یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین متریال تزئینی – تبلیغاتی در صنعت چاپ دیجیتال است که هر فرد، شرکت یا مجموعه‌ای می‌تواند با صرف هزینه بسیار کم و با استفاده از دستگاه‌های چاپ اکوسالونت و یووی رول طرح‌ها و نقش‌های مورد نظر خود را روی متریال سفید رنگ و خام کاغذ دیواری چاپ کند و آن را روی سطوح دیوارهای داخلی جهت زیباسازی و پوشش دهی فضاهای داخلی ادارات، خانه‌ها و دیگر ساختمان‌ها بچسباند.

5 تا از بهترین مراکز چاپ کاغذ دیواری ارزان تهران

چاپ کاغذ دیواری یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین متریال تزئینی – تبلیغاتی در صنعت چاپ دیجیتال است که هر فرد، شرکت یا مجموعه‌ای می‌تواند با صرف هزینه بسیار کم و با استفاده از دستگاه‌های چاپ اکوسالونت و یووی رول طرح‌ها و نقش‌های مورد نظر خود را روی متریال سفید رنگ و خام کاغذ دیواری چاپ کند و آن را روی سطوح دیوارهای داخلی جهت زیباسازی و پوشش دهی فضاهای داخلی ادارات، خانه‌ها و دیگر ساختمان‌ها بچسباند. برای اینکه هر چه بهتر با 5 تا از بهترین مراکز چاپ کاغذ دیواری ارزان تهران آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چاپ سبحان

چاپ سبحان یکی از معتبرترین و بهترین مراکز ارائه خدمات چاپ کاغذ دیواری ارزان قیمت در تهران است که روز به ‌روز در حال پیشرفت و ارتقای جایگاه خود در بین رقبا است. از خدمات چاپ کاغذ دیواری این مجموعه می‌توان به چاپ کاغذ دیواری سه ‌بعدی، چاپ کاغذ دیواری اتاق‌ خواب، چاپ کاغذ دیواری اتاق کودک، چاپ کاغذ دیواری ایرانی، چاپ کاغذ دیواری طبیعت، چاپ کاغذ دیواری کافه و رستوران، چاپ کاغذ دیواری پشت تلویزیون، چاپ کاغذ دیواری اداری و چاپ کاغذ دیواری طرح دلخواه اشاره کرد که هر کدام از آنها مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران، باد، طوفان، گرد و خاک، سرما، گرما، شستشو، حرارت، رطوبت، خراشیدگی، رنگ پریدگی و آسیب‌های احتمالی دارند.

مرکز تخصصی چاپ سبحان به ‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز چاپ کاغذ دیواری در ایران و تهران، انواع کاغذ دیواری دکوراسیون داخلی منزل، اداری و نمایشگاهی را با بهترین کیفیت، قیمت رقابتی و تحویل فوری به مشتریان عرضه می‌کند. در مجموعه ما می‌توانید انواع کاغذ دیواری و چاپ وینیل را با قیمت مناسب، ارسال فوری و به دو صورت چاپ اکوسالونت و چاپ یووی رول سفارش دهید. تمامی کاغذ دیواری‌های چاپی مجتمع چاپ سبحان توسط جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ اکوسالونت و چاپ یووی رول به چاپ می‌رسند تا خیال شما از بابت کیفیت چاپ محصولات راحت باشد.

افرادی که مایل به ثبت سفارش چاپ آنلاین کاغذ دیواری از سایت چاپ سبحان هستند، می‌توانند به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و تمامی سفارشات مورد نیاز خود را با قیمت رقابتی تهیه نمایند.

  • آدرس: تهران، میدان تجریش

  • تلفن همراه: 09126067495

  • شماره تلفن دفتر: 02122736203

چاپ نفیس

مجموعه گروه هنری چاپ نفیس یک شرکت آنلاین خدمات چاپی در کشور است که انواع خدمات چاپی همچون چاپ کاغذ دیواری را با کیفیت بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان عرضه می کند. از خدمات چاپ کاغذ دیواری این مجموعه می‌توان به پوستر دیواری گل هلندی، پوستر دیواری 3 بعدی، پوستر دیواری کودک، پوستر دیواری طبیعت، پوستر دیواری هنری و پوستر دیواری شهر اشاره نمود.

تمام تمرکز چاپ نفیس این است که بتواند تمامی سفارشات مشتریان خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی کمتر یک روز چاپ و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اگر در هنگام ثبت سفارش یا بعد از چاپ سفارش خود با مشکل روبه ‌رو شدید می‌توانید از کانال‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید و نقطه نظرات خودتان را به ما منتقل کنید.

چاپ پارادایس

مجموعه چاپ و تبلیغات کوثر با تکیه ‌بر پشتوانه دانش فنی و اعتماد بر نیروی جوان خود، در کنار سال‌ها تجربه و حضور فعال در بازار و رصد نیاز مشتریان بر آن شد تا، دپارتمان و برند مستقل پارادایس را به ‌شکل تخصصی برای دکوراسیون و چاپ پوستر دیواری ایجاد کند تا بتواند خدمات هر چه مطلوب و مؤثرتری را به فعالان و مشتریان خود در این حوزه ارائه دهد.

از خدمات چاپ کاغذ دیواری چاپ پارادایس می‌توان به پوستر دیواری طبیعت و منظره، پوستر دیواری اتاق کودک و نوجوان، پوستر دیواری مدرن و هنری و پوستر دیواری مشاغل و کسب و کار اشاره کرد. با توجه به روند سفارش پوستر دیواری، شما مشتریان عزیز می‌توانید به‌ صورت اینترنتی مراحل سفارش محصول چاپی مورد نظر خود را ثبت نموده و پس از اتمام مراحل ثبت سفارش محصول، منتظر دریافت محصول بمانید.

مجموعه خانه طراحان سام

مجموعه خانه طراحان سام به‌ روزترین چاپخانه دیجیتال در حوزه چاپ فضای داخلی و خارجی (چاپ کاغذ دیواری)، چاپ دیجیتال ورقی، چاپ مستقیم اجسام سخت، حک و برش لیزر، دیجیتال کاتینگ و خدمات پس از چاپ (لمینت و شاسی و...) فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است. این مجموعه با به‌ کارگیری کادر مجرب و بهره مندی از بهترین امکانات، پیشرو در ارائه خدمات به مراکز تجاری، فرهنگی، اداری، معماری، هنری و ارگان‌های خصوصی و دولتی و مراکز تفریحی ورزشی می‌باشد. طراحان سام در راستای اهداف خود در جهت رفع نیازهای مشتریان، اقدام به مشاوره در زمینه تبلیغات محیطی و پکیج‌های چاپی و استند های تبلیغاتی با بهره گیری از متخصصین صنعت چاپ و تبلیغات نموده ‌است.

چاپ دی

چاپ دی اولین تولید کننده پوستر دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی با تنوع 10،000 طرح متفاوت خاص، اسپرت، کلاسیک و مدرن در استان قم است. این مجموعه انواع پوستر و محصولات چاپی را به‌ صورت حضوری و آنلاین برای سفارش و خرید با قیمت ارزان و بدون واسطه ارائه می‌دهد. مجموعه طرح‌های اسپرت، بدنسازی، باشگاه، سنتی، سه بعدی مدرن، فست‌فود، کافی شاپ و قهوه‌ فروشی، نقشه، آجر، پتینه، سنگ و غیره چاپ دی برای استفاده در اتاق پذیرایی، اتاق ‌خواب، اتاق ‌خواب دخترانه، اتاق‌خواب پسرانه پسرانه، اتاق کودک دیوار پشت تلویزیون، آشپزخانه و سرویس بهداشتی بسیار مناسب می باشد. همچنین شما مشتریان عزیز می‌توانید طرح مورد علاقه خود را برای چاپ به ما بسپارید.



وبگردی