آفتاب

پشتیبانی سایت وردپرس چیست و چرا باید از پشتیبان وردپرس استفاده کنیم ؟



پشتیبانی وردپرس امروزه یکی از نیازهای اساسی مدیران سایت های وردپرسی است از آنجایی که بیشتر سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی می شود و کار با وردپرس تخصص بسیاری از افراد نیست مشکلات زیادی برای سایت های آن ها رخ می دهد و رفع کردن مشکل در بسیاری از اوقات از دست آن ها خارج است.

پشتیبانی سایت وردپرس چیست و چرا باید از پشتیبان وردپرس استفاده کنیم ؟

پشتیبانی وردپرس امروزه یکی از نیازهای اساسی مدیران سایت های وردپرسی است از آنجایی که بیشتر سایت های دنیا با وردپرس راه اندازی می شود و کار با وردپرس تخصص بسیاری از افراد نیست مشکلات زیادی برای سایت های آن ها رخ می دهد و رفع کردن مشکل در بسیاری از اوقات از دست آن ها خارج است.

اگر شما هم یک سایت وردپرسی دارید و نیاز به یک پشتیبانی سایت وردپرسی دارید، به جای درستی آمدید چون از امروز دیگر نیازی نیست خودتون کلی زمان از دست بدهید و در نهایت نتونید تغییرات سایت وردپرسی خود را به درستی انجام دهید یا از رفع یک مشکل دردسرساز نا امید شوید، چرا که آقای پشتیبان در سریعترین زمان ممکن مشکلات وبسایت شما بررسی و حل خواهد کرد.

تعریف پشتیبانی سایت وردپرس

همونطور که در بالا اشاره کردیم بیشتر سایت های دنیا (میلیون ها سایت) با وردپرس راه اندازی شده و این موضوع در ایران هم صدق می کند بسیاری از سایت های موفق ایرانی توسط وردپرس ساخته و مدیریت می شود اما در بین تمامی این سایت ها چند نفر هستند که به صورت تخصصی روی وردپرس متمرکز فعالیت می کنند و کار اصلی آنها توسعه و مدیریت وردپرس است.

قطعاً تعداد آن ها بسیار کمتر از تعداد سایت هایی است که با این سیستم راه اندازی شده بنابراین چون سایت های زیادی وردپرسی است بسیاری از آن ها در شروع یا در اواسط کار به مشکلات زیادی برخورد می کنند که شاید بعضی از آن ها توسط مدیر سایت حل شود اما اکثر مشکلات وردپرسی باید توسط متخصص پشتیبانی سایت وردپرس بررسی و رفع شود در غیر اینصورت امکان دارد سایت هدف با مشکلات جدی تری برخورد کند.

در اینجاست که اهمیت پشتیبانی سایت وردپرس بالا می رود و افراد و صاحبان کسب و کار به شخصی نیاز خواهند داشت که علاوه بر داشتن تخصص کافی,مشکلات وبسایت وردپرسی را با سرعت و دقت بیشتری رفع کنند و از مشکلات احتمالی که در آینده به وجود خواهد آمد جلوگیری کنند.

چه زمانی از پشتیبانی وردپرس استفاده کنیم ؟

قبل از استفاده از خدمات پشتیبانی وردپرس شما باید به یکسری نکات مهم دقت کنید تا در آینده در هزینه های جاری صرفه جویی شود چرا که بسیاری از افراد در زمان نامناسبی افراد را برای پشتیبان سایت خود استخدام می کنند. بنابراین بهترین پاسخ برای استفاده از خدمات پشتیبانی وردپرس چه زمانی مناسب است بسیار پیچیده نیست.

بهترین زمان استفاده از خدمات پشتیبانی وردپرس زمانی است که شما از سایت خود درآمد دارید. یعنی اگر در شروع کار هستید و هنوز درآمدی از سایت خود کسب نکرده اید پیشنهاد نمی شود برای سایتتان از پکیج های پشتیبانی استفاده کنید البته برای این موضوع استثنا هم وجود دارد..

مثلاً اگر شما یک تیم بسیار قوی دارید و مشکل هم مالی ندارید می تونید برای سریع پیشرفت کردن در وب و کسب وکار اینترنتی در همان شروع از خدمات و پکیج های پشتیبانی استفاده کنید تا کارهای شما سریع تر پیش برود.

چرا باید از خدمات پشتیبانی وردپرس استفاده کنیم ؟

بسیاری از افراد چون با وردپرس می توانند کار کنند فکر می کنند تمام مشکلات سایت خود را می توانند حل کنند اما زمانی که در فروش های فصلی مهم اتفاق بدی برای سایت آنها می افتد و ضرر بزرگی به آنها وارد می شود متوجه می شوند که نیازمند یک متخصص هستند تا مشکلات سایت آنها را برطرف کنند.

بنابراین برای نگران نبودن سایت، شما می تونید یک متخصص وردپرس کار را برای پشتیبانی سایت خود استخدام کنید و با خیال راحت و بدون دغدغه مشکلات فنی سایت به گسترش کسب وکار خود فکر کنید.

خدماتی که در پلن های پشتیبانی ورپرس ارائه می شود.

خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی شامل یک موضوع نمی شود و شاخه های مختلفی دارد که اگر بخواهید هر کدام رو جداگانه یاد بگیرید ماه ها و شاید سالها از شما زمان بگیرد پس اگر کار و تخصص اصلی شما وردپرس نیست اصلاً به صرفه نیست که با رخ دادن هر مشکلی در سایت خودتون شروع به یادگیری و رفع آن مشکل کنید و زمان زیادی رو برای تست و خطا هدر بدهید. در ادامه لیستی از مهم ترین خدمات پشتیبانی وردپرس که در آقای پشتیبان ارائه می شود رو معرفی می کنیم.

مدیریت وبسایت وردپرسی

اگر شما صاحب یک بیزینس هستید که درآمد خوبی دارید برای بیشتر کردن درآمد بهتر است از افراد متخصص برای پشتیبان سایت جهت مدیریت کردن استفاده کنید و همیشه فرد متخصص رو در کنار خود داشته باشید که تمام امور سایت شمارو بررسی و در جهت رفع مشکلات آن اقدام کند.

امروزه سایت های بزرگی که حتی شاید شما هم بشناسید از مدیر و پشتیبان سایت استفاده می کنند و اینقدر به این موضوع اهمیت می دهند که به صورت جداگانه یک فرد متخصص رو به عنوان مدیر سایت استخدام کرده و خودشون روی موضوع اصلی سایتشون تمرکز کرده اند و همین موضوع یکی از دلایل موفقیت سایت آن هاست.

خدمات افزایش سرعت سایت

یکی از خدماتی پشتیبانی سایت وردپرس افزایش سرعت سایت در وردپرس است. شاید شما هم افزونه های زیادی در سایت نصب کرده باشید و اطلاع نداشته باشید که هر کدام از این افزونه ها درخواست های زیادی به سمت سرور شما ارسال می کند و باعث می شود سرعت و عملکرد سایت وردپرسی شما بسیار افت کند و صدها دلایل دیگر که باعث کندی سایت شماست و شما در مورد آنها اطلاعات خاصی ندارید.

در این جور مواقع باید از یک پشتیبان متخصص کمک بگیرید تا سرعت سایت بررسی و برای افزایش راهکارهایی را ارائه کند.

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت همیشه برای سایت ضرورت ندارد اما بحث مهمی است که یک پشتیبان سایت وردپرس باید با آن آشنا باشد پس یکی از خدمات دیگر پشتیبانی سایت وردپرس، خدمات سئو سایت است اگر شما در این حوزه مشکل دارید می توانید از خدمات سئو وبسایت در وبسایت آقای پشتیبان استفاده کنید.

خدمات امنیتی وردپرس

خدمات بعدی که در لیست پشتیبانی وردپرس وجود دارد خدمات امنیتی وردپرس است. با پیشرفت اینترنت و دنیای سایت و تکنولوژی امنیت یکی از مهم ترین معضل های مدیر یک سیستم شده و اگر به درستی در یک سایت و سیستم پیاده سازی نشود مشکلات جبران ناپذیری خواهد داشت.

یک لحظه تصور کنید یک سایت بسیار موفق و پولساز دارید و از آنجایی که به امنیت سایت اعتقاد نداشته اید هیچ هزینه ای برای آن نکردید و یک روز خوشحال از خواب بلند می شوید و سراغ سایت می روید که ناگهان با متن You Have Been Hacked روبرو می شوید و تازه می فهمید که هک شده اید و سالها تلاش برای ساختن یک سیستم پولساز در یک شب نابود می شود.

خدمات تحلیل و عیب یابی وردپرس

یکی از اعصاب خورد کن ترین کارهای دنیا برای مدیران سایت های وردپرسی عیب یابی مشکلات وردپرسی است مخصوصاً اگر مشکلی که تابحال آن را تجربه نکرده باشید و آموزشی هم برای آن وجود نداشته باشد در این جا بهترین راهکار برای شما استفاده از تجربه یک پشتیبان سایت وردپرسی است.

یکی از خدمات مهم پشتیبانی سایت تحلیل و عیب یابی وردپرس و مباحث پیرامون آن است در واقع میشه گفت یکی از حیاتی ترین خدمات پشتیبانی وردپرس است که هر مدیر سایت موفقی به آن نیاز دارد.

هزینه خدمات پشتیبانی وردپرسی

هزینه خدمات پشتیبانی وردپرس با توجه به خدماتی که عرضه می شود متفاوت است اما اگر بخواهیم یک قیمت پایه و میانگین رو در نظر بگیریم هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی از روزانه 359 هزار تومان  شروع می شود و با توجه به خدماتی که پشتیبان سایت ارائه می دهد این قیمت بالاتر خواهد رفت مثلاً اگر بخواهید علاوه بر پشتیبانی سایت سئو سایت شما هم انجام دهد باید هزینه یک سئوکار هم به همراه پشتیبانی سایت محاسبه شود.

برای اطلاع دقیق تر از هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی می تونید همین الان با استفاده از چت آنلاین سایت آقای پشتیبان با ما در تماس باشید تا هزینه خدمات پشتیبانی وردپرس شما محاسبه شود. البته پکیج های پشتیبانی وردپرس نیز در وبسایت به صورت پیش فرض قابل مشاهده می باشد.

پشتیبانی به صورت آنلاین

اگر برای مشکلاتی ریز نمیخواهید هزینه های زیادی انجام دهید و اگر فکر میکنید مشکل ایجاد شده بسیار پیچیده نمی باشد می توان آن را به صورت آنی حل کرد,می تونید از خدمات پشتیبانی آنلاین اقای پشتیبان استفاده کنید که همه روزه و در ساعات معین پاسخگوی شما خواهیم بود.



وبگردی