آفتاب

5 هتل سن پترزبورگ که باید درباره‌ شان بدانید!



سن پترزبورگ یکی از شهرهای زیبای روسیه است که به دلیل جاذبه‌های منحصر به فردی که در آن نهفته، سالانه بسیاری از گردشگران از سراسر جهان به این کشور سفر می‌کنند. آیا دوست دارید به شهری سفر کنید که تمامی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی را در خود جای داده است؟ اگر دوست دارید به شهری بروید که حتی با یک ماه اقامت در آن، باز هم جای دیدنی و تفریحی برای بازدید وجود داشته باشد، سن پترزبورگ یا همان شهر پیتر یک انتخاب ایده‌آل و طلایی برای شما است.

5 هتل سن پترزبورگ که باید درباره‌ شان بدانید!

5 هتل سن پترزبورگ که باید درباره‌ شان بدانید!

سن پترزبورگ یکی از شهرهای زیبای روسیه است که به دلیل جاذبه‌های منحصر به فردی که در آن نهفته، سالانه بسیاری از گردشگران از سراسر جهان به این کشور سفر می‌کنند. آیا دوست دارید به شهری سفر کنید که تمامی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی را در خود جای داده است؟ اگر دوست دارید به شهری بروید که حتی با یک ماه اقامت در آن، باز هم جای دیدنی و تفریحی برای بازدید وجود داشته باشد، سن پترزبورگ یا همان شهر پیتر یک انتخاب ایده‌آل و طلایی برای شما است.

جالب است بدانید در سن پترزبورگ بهترین و خاص‌ترین هتل‌های روسیه قرار دارند که اقامت در این هتل‌ها بدون شک تجربه‌ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی برای شما رقم می‌زند. چنانچه علاقه‌مند به اقامت در چنین هتل‌هایی هستید، به منظور صرف هزینه‌های کمتر و اطمینان از کیفیت خدمات هتل‌ها، بهتر است رزرو هتل سن پترزبورگ را از طریق فلای‌تودی انجام دهید.

فلای‌تودی با آشنایی با سلایق ایرانی‌ها، هتل‌هایی را به شما معرفی می‌کند که قطعا باب میل شما و دوستان یا خانوادتان خواهد بود. در ادامه به معرفی 5 تا از بهترین و منحصربه فردترین هتل‌های سن پترزبورگ می‌پردازیم.

  1. کاخ هتل سول سوکوس بریج Solo Sokos Hotel Palace Bridge))

بدون شک اقامت در یک هتل لوکس با بهترین امکانات، برای شما سفری خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی خواهد ساخت. کاخ هتل سول سوکوس بریج یکی از برترین هتل‌های 5 ستاره سن پترزبورگ است. وقتی پا به فضای زیبای هتل می‌گذارید، علاوه بر اینکه در همان ثانیه‌های اول، شکوه و زیبایی هتل شما را به وجد می‌آورد، حس می‌کنید وارد دنیای تاریخی روسیه شده‌اید.

تمامی اتاق‌های هتل به گونه‌ای طراحی شدند که حس راحتی و آرامش را به میهمانان منتقل می‌کنند. هتل سول سوکوس بریج با امکاناتی همچون وای فای رایگان، پارکینگ، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، صبحانه (با هزینه)، خودپرداز، انبار چمدان، روزنامه رایگان در لابی، تصفیه آب، ایستگاه شارژ ماشین برقی و... به بهترین شکل از میهمانان هتل استقبال می‌کند.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های هتل، خدمات رفاهی و سرگرمی آن می‌باشد. استخر، سونا، سولاریوم، باشگاه بدنسازی و خدمات اسپا به منظور راحتی بیشتر مهمانان تعبیه شده است.

  1. هتل کارینتیا سنت پترزبورگ (Corinthia Hotel St Petersburg)

اگر دوست دارید در قلب سن پترزبورگ اقامت داشته باشید، هتل کورینتیا سن پترزبورگ یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این هتل در خیابان نوسکی قرار دارد و تنها با چند دقیقه پیاده روی می‌توان به مکان‌های دیدنی همچون میدان Vladimirskaya، کاخ آنیچکوف، موزه فابرژ و... رسید.

این هتل 5 ستاره با معماری‌های فوق‌العاده زیبا و خاص خود، توانسته به راحتی خود را در قلب گردشگران جای دهد. هتل کارینتیا خدمات ترانسفر از ایستگاه قطار، ترانسفر به ایستگاه قطار، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ شخصی با هزینه اضافی نیز برای مهمانانش در نظر گرفته است که با توجه به نیازتان می‌توانید از این خدمات هم بهره‌مند شوید. در طول اقامتتان در هتل پیشنهاد می‌شود حتما سری به سالن بدنسازی، سالن زیبایی، سالن رقص، رستوران و کافه آن بزنید.

به صورت کلی هر آنچه را که مسافران از یک محل اقامت انتظار دارند، می‌توانند در این هتل بیابند.

  1. هتل رادیسون رویال سنت پترزبورگ (Radisson Royal Hotel, St. Petersburg)

با وجود معماری جذاب و لوکس هتل رادیسون رویال سنت پترزبورگ و خدمات و امکانات کاملی که در اختیار میهمانان آن قرار می‌گیرد باید بگوییم با رزرو این هتل، اقامتی رویایی در انتظار شماست. از پنجره‌های این هتل، می‌توانید چشم اندازی فوق‌العاده از شهر داشته باشید. با اینکه این چشم انداز در روز هم زیباست اما در شب زیبایی آن دو چندان می‌شود. اقامت در این هتل 5 ستاره زمانی کامل می‌شود که به رستوران درجه یک آن بروید و لذیذترین غذاها را در فضای شیک و مدرن آن امتحان کنید.

از نظر موقعیت هتل رادیسون رویال در مرکز این شهر قرار دارد. شما تنها با دو دقیقه پیاده‌روی از هتل می‌توانید در خیابان‌های شیک نوسکی قدم بزنید و از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی سنت پترزبرگ دیدن کنید.

به صورت کلی هتل رادیسون رویال نیز مانند تمامی هتل‌های 5 ستاره دارای امکاناتی همچون وای‌فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه)، خشک‌شویی / لباسشویی، صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)، پکیج‌های خواستگاری و عاشقانه، فضای کار با کامپیوتر، امکانات خشکشویی، فضای کار با کامپیوتر و... می‌باشد.

  1. هتل نوسیکی فرام سنت پترزبورگ (Nevsky Forum Hotel)

هتل نوسیکی فرام، یکی از برترین هتل‌های شهر زیبای سن پترزبورگ است که دارای معماری فوق‌العاده شیک و منحصر به فرد می‌باشد. چیدمان اتاق‌های هتل به گونه‌ای است که میهمانان معمولا به سرعت با آن ارتباط می‌گیرند و حس راحتی دارند.

هتل دارای اتاق جلسات نیز می‌باشد که از این آپشن می‌توانید برای برگزاری جلسات تجاری و کاری خود استفاده کنید. خوشبختانه موقعیت هتل نوسیکی فرام در بهترین حالت ممکن است و با اقامت در آن به همه چیز به راحتی دسترسی دارید.

  1. هتل رد استارز سنت پترزبورگ (Red Stars Hotel)

هتل رد استارز، هتلی مناسب عاشقان رنگ قرمز است. بیشتر آیتم‌های موجود در دکوراسیون این هتل قرمز رنگ هستند و همین موضوع باعث خاص دیده شدن هتل در بین گردشگران شده است. از این اقامتگاه قرمز رنگ، حتی افراد معلول می‌توانند استفاده کنند زیرا که تمامی امکانات رفاهی و مسیر مناسب در هتل برای آن‌ها مهیا شده است.

رزرو هتل سن پترزبورگ از فلای‌تودی

چنانچه دوست دارید اقامتی راحت و فراموش نشدنی در شهر زیبای سن پترزبورگ داشته باشید، پیشنهاد می‌شود حتما رزرو هتل خود را از طریق مجموعه فلای‌تودی انجام دهید. با رزرو هتل از طریق این مجموعه دیگر نیازی نیست نگران چالش‌هایی همچون هزینه‌های گزاف یا کیفیت پایین خدمات و امکانات هتل باشید زیرا که فلای‌تودی بهترین‌ها را برای اقامت به شما پیشنهاد می‌دهد.

علاوه بر رزرو بهترین و ارزان‌ترین هتل‌ها از طریق فلای‌تودی، این مجموعه خدماتی مانند فروش ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش بلیط‌‌های قطار، دریافت انواع ویزای کشورهای مختلف (گردشگری، تجاری و سفارت) را انجام می‌‌دهد.

رزرو و خرید تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه هم به صورت مراجعه حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت فلای‌تودی قابل انجام است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم پشتیبانی فلای‌تودی تماس بگیرید. تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است. کارشناسان فلای‌تودی شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد تا تجربه‌ای لذت بخش از این مجموعه در خاطر شما بماند.







وبگردی