آفتاب

لزوم داشتن لوازم پزشکی برای افراد مبتلا به کرونا



شاید تا قبل از کرونا بسیاری از افراد برای انجام اموراتی همچون اندازه‌گیری فشار خون مجبور بودند به درمانگاه‌ها مراجعه کنند و با پرداخت مبلغ ناچیزی فشار خون‌شان را اندازه‌گیری می‌کردند.

درگیری با بیماری کرونا، سیستم‌های درمانی خیلی از کشورها را دچار چالش‌های جدیدی کرد و خیلی از افراد را وارد مسیر جدیدی از پیگیری‌های درمانی مربوط به خودشان نمود. شاید تا قبل از کرونا بسیاری از افراد برای انجام اموراتی همچون اندازه‌گیری فشار خون مجبور بودند به درمانگاه‌ها مراجعه کنند و با پرداخت مبلغ ناچیزی فشار خون‌شان را اندازه‌گیری می‌کردند. اما بعد از کرونا و در همان ابتدا به دلیل واهمه از رفتن به مراکز درمانی و عدم اطلاع از ماهیت ویروس کرونا، جمعیت کثیری از این افراد تصمیم به خرید لوازم پزشکی خانگی از جمله دستگاه فشار خون و یا دستگاه پالس اکسی متر کردند. دستگاه‌هایی که بعد از گذشت تقریبا یک سال و نیم به عنوان عضو جدا نشدنی خیلی از خانه‌ها شده‌اند. وجود دستگاه‌های خانگی باعث شده تا افراد تمام پارامترهای مورد نیاز پزشک را برای روند درمان بتوانند در خانه ثبت کنند و برای پزشک معالج خود ارسال نمایند تا درمان بر طبق آن داده‌ها صورت پذیرد. شاید وجود فشارسنج در برخی از خانه‌ها عادی بود ولی قطعا خیلی از افراد تا قبل از کرونا اطلاعی از دستگاه پالس اکسیمتر نداشتند و نمی‌دانستند که میزان اکسیژن خون چیست، چون در مورد آن صحبتی در رسانه‌های عمومی نشده و اطلاع رسانی صورت نگرفته بود. این دستگاه کوچک در طول این یکسال و نیم نقش بسیار مهمی را برای خانواده‌ها بازی کرده است و با نشان دادن میزان اکسیژن خون و ضربان قلب، جان بسیاری را از مرگ نجات داده است (ویروس کرونا وقتی به ریه حمله‌ می‌کند در بعضی از افراد باعث افت میزان اکسیژن خون شده و در صورت عدم اطلاع از این اتفاق ممکن است بیمار را به کام مرگ بکشد. با اندازه‌گیری اکسیژن خون با اکسیمتر شما متوجه میزان آن شده و در صورت پایین بودن این میزان، بیمار باید به دستگاه ونتیلاتور یا همان دستگاه تنفسی وصل شود تا بتواند به راحتی نفس بکشد). داشتن این دستگاه‌ها در منزل می‌تواند شما را نسبت به وضعیت سلامتی‌تان آگاه‌تر کند و از ایجاد هرگونه آسیب در بدن شما جلوگیری نماید.

شما عزیزان برای خرید انواع لوازم و تجهیزات پزشکی خانگی، مطب و بیمارستانی می‌توانید با شماره 02122220577 تماس گرفته و از راهنمایی‌های مشاوران ماهان مدیکال بهره‌مند شوید و یا می‌توانید محصول مورد نظر را از طریق وبسایت www.MahanMedical.com ثبت سفارش نموده و درب منزل تحویل بگیرید.



وبگردی