آفتاب

دانشگاه سوره در دوره دکتری ارتباطات دانشجو می پذیرد



رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه سوره، برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰ خبرداد و گفت: دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره نخستین دانشگاه غیر انتفاعی است که در مقطع دکتری ارتباطات دانشجو می پذیرد.

 یوسف خجیر، رییس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره با بیان اینکه دانشگاه سوره توانست از شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجوز قطعی برگزاری دوره دکترای ارتباطات را اخذ کند، اذعان داشت: خوشبختانه با پیگیری هشت ماه دانشگاه سوره برای برگزاری دوره دکتری رشته ارتباطات‌ این مجوز از سوی وزارت علوم تصویب و برای اجرا به سازمان سنجش داده شده است.
وی در ادامه افزود: با هماهنگی سازمان سنجش اسم دانشگاه سوره و کد انتخابی رشته ارتباطات در جدول الحاقی انتخاب رشته دوره دکتری قرار گرفته است و علاقمندان می توانند در زمان انتخاب رشته با درج کد ۵۵۵۱ رشته ارتباطات دانشگاه سوره را انتخاب کنند.
خجیر خاطرنشان کرد: دانشگاه سوره برای نیمسال نخست ۱۴۰۱_۱۴۰۰ ( مهرماه ۱۴۰۰) طبق دستور وزارت علوم، فناوری و تحقیقات به پذیرش شش دانشجو در این رشته می پردازد.
رئیس دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره در رابطه با نحوه مصاحبه علمی جهت پذیرش نهایی دانشجو، گفت: فرایند مصاحبه علمی برای پذیرش نهایی دانشجو از بین سه برابر ظرفیت متعاقباً در سایت سنجش و دانشگاه سوره اعلام می شود. همچنین سرفصل دروس، میزان شهریه و نحوه برگزاری دوره براساس  بخشنامه وزارت علوم تحقیقات و فناوری صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: دانشگاه سوره، نخستین دانشگاه غیرانتفاعی است که مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکترا را از وزارت علوم تحقیقات و فناوری اخذ کرده است. این دانشگاه در سال ۱۳۹۹ توانسته مجوز کارشناسی ارشد روزنامه نگاری و حقوق ارتباطات‌ را در راستای توسعه‌ تحصیلات تکمیلی دانشکده فرهنگ اخذ کند و اکنون دانشگاه سوره در حوزه ارتباطات و رسانه دارای چهار رشته کارشناسی ارشد، دو رشته کارشناسی و یک رشته دکتری است.

علیرضا نیاکان




وبگردی