آفتاب

انتخابی جام جهانی: پیروزی پرگل هلند و بلژیک



تیم های ملی پرتغال و بلژیک در شب گلزنی کریستیانو رونالدو موفق به شکست حریفان خود شدند.

ایسنا: هفته سوم از رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها لوگزامبورگ در خانه به دیدار پرتغال رفت و توانست گل اول را نیز وارد دروازه این تیم کند ولی دیگو ژوتا گلزنی این روزهای پرتغال که در لیورپول بازی می کند، این گل را در همان نیمه نخست پاسخ داد.

در ادامه کریستیانو رونالدو در دقیقه ۵۱ توانست گلزنی کند و شمار گلهای ملی خود را به عدد ۱۰۳ برساند تا اختلاف او با علی دایی به ۶ گل کاهش یابد. ژوائو پالینیا در ادامه گل سوم را نیز به ثمر رساند  تا این تیم با نتیجه ۳ بر یک برنده این دیدار شود.

هلند در دیداری آسان با ۷ گل در خانه جبل الطارق به برتری رسید. استیون برگویس بازیکن فاینورد، جورجینیو فایندالدام، ممفیس دپای ۲ بار، دونیل مالن، دونی فن دبیک بازیکن منچستریونایتد و لوک دیونگ گلزنی کردند تا ۳ امتیاز این دیدار به لاله های نارنجی برسد و تیم فرانک دی بوئر به دومین برد پیاپی خود دست یابد.

بلژیک نیز که روملو لوکاکو، دریس مرتنس و کوین دی بروین ۳ بازیکن اصلی خود را در ترکیب نداشت، با ۸ گل موفق به شکست بلاروس شد و روند پیروزی های خود را در انتخابی جام جهانی حفظ کرد تا شیاطین سرخ فوتبال اروچا با ۹ امتیاز از ۳ بازی مقتدرانه در صدر جدول باشند و امید اول گروه خود برای راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر محسوب شوند.

تابلوی نتایج

آذربایجان ۱ - صربستان ۲

اسلواکی ۲ - روسیه ۱

کرواسی ۳ - مالت ۰

قبرس ۱ - اسلونی ۰

مونته نگرو ۰ - نروژ ۱

ترکیه ۳ - لتونی ۳

جبل الطارق ۰ - هلند ۷

ولز ۱ - جمهوری چک ۰

بلژیک ۸ - بلاروس ۰




وبگردی