آفتاب

درخشش فیلم سرزمین عشایر، بورات و سریال تاج در گلدن گلوب 2021



این روز ها شاهد درخشش فیلم سرزمین عشایر به کارگردانی کلویی ژائو در گلدن گلاب 2021 بودیم. همچنین فیلم کمدی بورات 2 و سریال تاج نیز در این مراسم جوایزی دریافت کردند.

مراسم گلدن گلاب به دلیل همه گیری ویروس کرونا برای نخستین بار به صورت مجازی یکشنبه (28 فوریه) از نیویورک و لس آنجلس به اجرا در آمد.
در این مراسم فصل چهارم سریال تاج به کارگردانی پیتر مورگان که به داستان زندگی ملکه الیزابت و خانواده سلطنتی بریتانیا می پردازد، جایزه بهترین مجموعه تلوزیونی درام را دریافت کرد.
همچنین جاش اوکانر به خاطر بازی در نقش شاهزاده چارلز در این مجموعه، جایزه بهترین بازیگر مرد در یک سریال درام را از آن خود کرد.
جایزه بهترین بازیگر نقش زن در این ژانر نیز به اما کورین رسید که در نقش دایانا، شاهدخت ولز، در فصل چهارم سریال ظاهر شده است. جیلین آندرسون نیز به خاطر بازی در نقش مارگارت تاچرز، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.
فیلم سرزمین عشایر به کارگردانی کلویی ژائو جایزه بهترین فیلم درامم را دریافت کرد. جایزه بهترین کارگردان درام نیز به کلویی ژائو رسید. او نخستین آمریکایی آسیایی تبار است که برنده این جایزه می گردد.
بورات 2 نیز به کارگردانی ساشا بارون کوهن جایزه بهترین فیلم کمدی را دریافت کرد. ساشا بارون کوهن همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد ژانر کمدی موزیکال را از آن خود کرد.




وبگردی