آفتاب

پیراهن های رسمی جای خود را به لباس های راحتی می دهند



اگر اهل مد و لباس خریدن هستید حتما سال گذشته را در این آرزو بودید که امسال با از بین رفتن ویروس کرونا لباس های زیبا و جدیدی را به کمد لباس خود اضافه می کنید.

سال 2020 با لغو شدن بسیاری از پرواز ها، سفر های شما نیز لغو شد. با ممنوع شدن بسیاری از مهمانی ها و مجالس، لباس های رسمی بسیاری توی کمد هایمان خاک خورد و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
حداقل آمارها درباره کشور بریتانیا چنین نشان می دهند که مردم نسبت به حد معمول بسیار کمتر لباس خریدند. با ادامه دار شدن قرنطینه ها در طول سال گذشته چنین به نظر می رسید که تنها چیزی که ارزش خریدن دارد لباس های معمولی مورد استفاده در خانه است و یا لباس های ورزشی.
اداره آمار بریتانیا اعلام کرده است فروش لباس در سال 2020 یک چهارم کاهش پیدا کرده است. که این آمار بزرگترین افت از زمان آغاز ثبت این آمار ها در 23 سال گذشته را نشان می دهد.
همچین آمارها حاکی از آن است که فروش لباس های خانه و لباس های راحتی بالا رفته است، اما فروش لباس های بیرون به شدت کاهش یافته چون همه انتظار داشتند که سال پیش رو در خانه سپری می گردد.
این جریان چالش بزرگی را برای برندهایی که از فروش چنین لباس هایی برای خود نام و درآمد به دست می آوردند به وجود آورد.
بسیاری از برند ها با تغییر سریع ویترینشان از لباس های رسمی به لباس های راحتی و ورزشی و بافت توانستند سرشان را از آب بیرون نگه داشته و خود را نجات دهند.
ویروس کرونا همچنان با ماست و ما نمی دانیم چه زمانی می توانیم دوباره به مجالس و میهمانی هایمان برگردیم. حتی نمی دانیم سال آینده بیشتر به چه نوع لباس هایی احتیاج پیدا خواهیم کرد.
نظر شما درباره کرونا و تاثیر آن بر پوشاک در ایران چیست؟




وبگردی