آفتاب

هشدار پلیس به خانواده‌ها همزمان با بازگشایی مدارس



باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی از والدین دانش‌آموزان خواست استفاده از سرویس‌های مجاز را برای جابجایی فرزندان خود مورد توجه قرار دهند.

سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی با تشریح اقدامات پلیس در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود مأموریت دارد تا در کنار اقدامات تخصصی، آگاه‌سازی و هشدارهای پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه کند تا از این طریق، از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی به والدین توصیه کرد که فرزندان خود را در سرویس‌های مجاز و مورد تأیید مدارس ثبت‌نام کرده و به آن‌ها آموزش دهند که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودروهای مجاز (تاکسی و...) استفاده کنند.

وی با اشاره به لزوم ارائه آموزش‌های لازم به فرزندان گفت: والدین باید به دانش‌آموزان بیاموزند در صورت جاماندن از سرویس مدارس، خونسردی خود را حفظ کرده و با هماهنگی اولیای مدرسه، بهترین شیوه را برای برگشت به منزل انتخاب کنند.

این مقام انتظامی از والدین خواست از آراستن فرزندان خود به زیورآلات در مسیر مدرسه خودداری کرده و به آن‌ها گوشزد کنند تا هیچگاه به تنهایی مدرسه را ترک نکنند و دعوت افراد ناشناس را برای همراهی یا حتی بازی نپذیرند.

امینی خاطرنشان کرد: والدین و اولیای مدرسه هرگونه غیبت و عدم حضور به موقع فرزندان و دانش‌آموزان را مورد توجه و پیگیری جدی قرار داده و و در صورت لزوم، مراتب را در اسرع وقت به پلیس گزارش دهند تا بررسی‌های تخصصی بلافاصله آغاز شود.



وبگردی