آفتاب

رئیسی در ورود به استان گلستان:

امروز در دولت سیزدهم نهضت حل مسئله دنبال می‌شود



سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر این که «شناخت و حل مسئله،‌ اولویت دولت است» افزود: امروز در دولت سیزدهم نهضت حل مسئله دنبال می‌شود.

ایسنا: سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در بدو ورود به استان گلستان گفت: در دور نخست سفرهای استانی،‌ به نیازهای فوری و ضروری استان واقف شدیم و همکاران ما با همکاری مردم عزیز برای حل این مشکلات بسیج شدند.

وی افزود: شناخت و حل مسئله،‌ اولویت دولت است؛ امروز در دولت سیزدهم نهضت حل مسئله دنبال می‌‍شود. از کنار مسائل نمی‌گذریم،‌ باید مسائل را شناخت و راهکارهای حل آن را پیدا کرد.

رئیسی با بیان این که «باید برای چاله‌ها چاره کرد» افزود: بنای ما بر این است با کمک نخبگان مسئله شناخته شده و حل شود. طرح‌های اجراشده در استان قابل توجه بوده که مبالغ بسیاری هم برای عملیاتی شدن آن‌ها صرف شد.

رئیس جمهور با بیان این که «به مدیران و همکاران عزیزم می‌گویم که حل مسئله، کار و روحیه جهادی می‌طلبد» افزود: استان گلستان استان ظرفیت‌هاست. این استان ظرفیت گردشگری، دریایی، صنعتی، معدن و کشاورزی را داراست و بنا داریم با کمک بزرگان استان از این ظرفیت ها در جهت توسع استان بهره ببریم.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم در کنار برنامه‌های خود، کارنامه داشته باشیم تا بتوانم بگوییم نتایج کارهای انجام شده را به سمع و نظر مردم برسانیم.

رئیس جمهور با تاکید اینکه در دور دوم سفر به دنبال پیگیری مصوبات سفر اول هستیم افزود: پیگیری مسائل و به نتیجه رسیدن طرح‌ها نیازمند عزم جدی و تلاش جهادی همه مسئولان است.




وبگردی