آفتاب

پای گروهک منافقین به تلویزیون باز شد



خبرآنلاین نوشت: جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به نقدوبررسی فیلم‌ سینمایی «ضد» و گفتگو درباره روایت تاریخ در سینما اختصاص دارد.

چهل‌وششمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری که امشب ۲۴ آذرماه از شبکه چهار پخش می‌شود، در «میز نقد سینمای ایران»، به نقدوبررسی فیلم سینمایی «ضد» می‌پردازد و محمد صابری روزنامه‌نگار سینمایی میزبان امیرعباس ربیعی کارگردان اثر می‌شود.
این اثر به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، روایتی از خلوص عشق تا جنون سیاست در دل یک واقعه تاریخی است که در جشنواره فجر ۴۰ موفق به کسب ۲ سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه شد.

همچنین فیلم سینمایی «بلوط پیر» در «میز نقد سینمای جهان» با حضور آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان از منتقدان سینما بررسی می‌شود. این اثر به عنوان آخرین فیلم کِن لوچ درباره ورود پناهجویان سوری به شهر کوچکی در شمال انگلستان است که برای نخستین بار در بخش رقابتی جشنواره کن ۲۰۲۳ به نمایش درآمد.

«روایت تاریخ در سینما با نگاه به گروهک منافقین» سوژه میز گفتگوی ویژه این هفته است که امیررضا مافی میزبان بهروز افخمی فیلمساز می‌شود.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، میزبانی امیررضا مافی و با مشارکت سازمان سینمایی سوره، هرهفته جمعه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.




وبگردی