آفتاب

بهترین کلاس آنلاین کنکور



کنکور به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی افراد محصل در کشورمان به شمار می‌رود؛ هر چند بسیاری از افراد با کنکور و شیوه برگزاری آن مخالف‌هایی دارند، اما در هر صورت کنکور به عنوان دروازه ای است که برای تحصیل در دانشگاه‌های ایران باید از آن عبور کرد.

هر ساله با نزدیک شدن به روزهای برگزاری کنکور، دانش آموزان و خانواده‌های آنان هیجان و استرس بسیار زیادی را تجربه می‌کنند. خوشبختانه این روزها می‌توان با شرکت در بهترین کلاس آنلاین کنکور، حجم بسیار زیادی از این استرس‌ها را کاهش داد و با قدرت بر سر جلسه کنکور حاضر شد.اما میتوان گفت در سایت من و تست مرجع کنکور کشور  میتوانید کلاس های آنلاین را با هم مقایسه کنید و از نقاط ضعف و قوت آن ها اطلاع پیدا کنید این سایت مرجع کاملی از برترین کلاس های آنلاین کنکور میباشد که با بررسی دقیق فعالان حوزه آموزش همواره تلاش دارد تا دانش آموزان را درمسیر مناسب راهنمایی کند.

همه چیز درباره کلاس آنلاین کنکور

تا چند سال اخیر، تمامی کلاس‌های کنکور به صورت حضوری برگزار می‌شد و با وجود این که کلاس‌های حضوری بازدهی خوبی داشت، اما برای بسیاری از افراد شرکت در این کلاس‌ها مقدور نبود. دوری راه، مناسب نبودن ساعت کلاس و بسیاری از عوامل دیگر، مانع شرکت دانش آموزان علاقمند به تحصیل و دانشگاه در این کلاس‌ها می گردید. خوشبختانه چند سالی است که شاهد برگزاری کلاس آنلاین کنکور در کشورمان ایران هستیم. این شیوه از برگزاری کلاس، با استفاده از فضای اینترنت و ابزارهایی مانند گوشی موبایل، تبلت و یا لپ تاپ امکان پذیر است. شما در این کلاس‌ها از همان استاد، همان آموزش‌ها و همان نکات ارزشمندی که در کلاس‌های حضوری مطرح می‌شوند، برخوردار شده و تمام این امکانات را از راه دور دریافت خواهید نمود. خوشبختانه این روزها موسسات معتبری در کشورمان وجود دارند که با قدرت هر چه تمام‌تر، اقدام به برگزاری بهترین کلاس آنلاین کنکور در ایران می‌نمایند.

معرفی بهترین کلاس آنلاین کنکور

در این قسمت به معرفی برخی از بهترین کلاس‌های آنلاین که در زمینه کنکور به فعالیت مشغول هستند می‌پردازیم. این کلاس‌ها تاکنون نقش بسزایی در زمینه قبول دانش آموزان در دانشگاه‌های معتبر کشور ایفا کرده‌اند و همواره در حال به‌روز رسانی اطلاعات و رشد و گسترش خود هستند. پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

کلاس آنلاین کلایو

بدون شک یکی از مراکزی که می‌توان آن را به عنوان بهترین کلاس آنلاین کنکور معرفی نمود، سامانه آموزش آنلاین کلایو است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه کلایو، دارا بودن اساتید با تجربه و متخصص در تمامی حوزه‌ها است. مدرسین کلایو، تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بهترین و سریع‌ترین راه برای ورود به دانشگاه و کسب یکی از صندلی‌های آن را برای متقاضیان فراهم نمایند.
برخی دیگر از ویژگی‌های کلاس آنلاین کلایو شامل موارد زیر می‌باشد:
•    تمامی کلاس‌های کلایو، در یک استودیو مهجز و به صورت آنلاین پخش می‌شوند. این موضوع شرایط مطلوبی برای تمامی دانش آموزان برای بهره‌گیری هر چه بهتر از آموزش‌ها به وجود می‌آورد.
•    اساتیدی که در این مجموعه خدمت می‌کنند، به تمامی فوت و فن‌های آموزش اِشراف دارند و مقوله آموزش را برای دانش آموزان جذاب و خواستنی می‌نمایند.
•    خوشبختانه کلایو برای این که تمامی دانش آموزان با هر سطح مالی بتوانند در این کلاس‌ها شرکت کنند، در برخی از ماه‌های سال، تخفیفات ویژه‌ای را برای کلاس‌های خود در نظر گرفته است. علاوه بر این، دانش آموزان می‌توانند شهریه حضور در این کلاس‌ها را به صورت اقساط نیز پرداخت کنند.
•    تمامی دروسی که در کلاس آنلاین تدریس می‌شوند، به صورت آفلاین نیز ذخیره سازی می‌گردند، بنابراین شاگردانی که به هر علتی و در ساعت مقرر امکان حضور در این کلاس‌ها را ندارند، می‌توانند در زمان مناسب آن را به صورت آفلاین مشاهده کنند.

کلاس آنلاین تام لند

تام لند نیز در طول سال‌های اخیر به عنوان بهترین کلاس آنلاین کنکور در میان دانش آموزان شناخته شده است. کلاس‌های آنلاین این مجموعه، قیمت کمتری نسبت به کلاس‌های حضوری دارند و دانش آموزان می‌توانند به صورت اقساطی اقدام به پرداخت شهریه خود نمایند. تام لند از ابتدای تاسیس کلاس‌های آنلاین خویش، تمام تلاش خود را به کار برده است تا بهترین اساتید ایران در زمینه دروس مختلف را در اختیار دانش آموزان قرار دهد و تا حدود زیادی در این امر موفق بوده است. تمامی آموزش‌هایی که در تام لند دریافت می کنید، دارای جزوه و تمرین هستند و دانش آموزان می‌توانند به بهترین شکل ممکن آن‌ها را فرا بگیرند.

موسسه آنلاین آکادمی

اگر به دنبال بهترین کلاس آنلاین کنکور در ایران هستید، از موسسه آنلاین آکادمی غافل نشوید. این مجموعه از سال 1393 تاکنون در زمینه ارائه دروس عمومی و تخصصی به دانش آموزان به فعالیت مشغول است. از جمله مهم‌ترین مزایای حضور در کلاس های آنلاین آکادمی، پیگیری مستمر دروس آموزشی توسط اساتید حرفه‌ای و با تجربه است. بسیاری از اساتیدی که در این مجموعه حضور دارند، نه تنها در هنگام برگزاری کلاس، بلکه بعد از آن نیز در برطرف کردن اشکالات درسی به دانش آموزان کمک فراوانی می‌نمایند. در واقع این مشاوران در تمام دوران تحصیل در این موسسه، در کنار دانش آموزان حضور دارند و آن‌ها را در رسیدن به اهداف‌شان یاری خواهند داد.



موسسه آی کلاس

تا کنون برخی از موسسه‌های آموزشی را به شما معرفی کردیم که به عنوان بهترین کلاس آنلاین کنکور در کشورمان شناخته شده هستند. در این میان نمی‌توان از نام موسسه آی کلاس نیز غافل شد، زیرا این مجموعه اساتید بسیار حرفه‌ای و قدرتمندی را در کنار هم جمع نموده است تا به دانش آموزان مطالب آموزشی ارزشمندی را ارائه نموده و به آن‌ها برای قبول شدن با رتبه عالی در دانشگاه کمک نماید. از جمله ویژگی‌های بسیار عالی موسسه آی کلاس این است که 40 جلسه مشاوره رایگان برای دانش آموزان در نظر گرفته است و تمامی متقاضیان و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند در طول روز و به صورت آنلاین از کمک و یاری این مشاوران برخوردار شوند.
منبع : من وتست






وبگردی