آفتاب

ساخت تیزر تبلیغاتی و عکاسی صنعتی با جدیدترین تکنولوژِی



تیزر تبلیغاتی نوعی بازاریابی ویدئویی با روش دیجیتال مارکتینگ برای ارائه کسب و کار و تجارت شماست که محصولات و خدمات شما را به شکلی جذاب نشان می دهد و هدف آن جذب مشتری است.


تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی نوعی بازاریابی ویدئویی با روش دیجیتال مارکتینگ برای ارائه کسب و کار و تجارت شماست که محصولات و خدمات شما را به شکلی جذاب نشان می دهد و هدف آن جذب مشتری است. در دنیای دیجیتال امروز، رقابت بین کسب و کارها قوی تر از همیشه شده است، اما با ایده های جدید و خلاقیت می توانید از رقبای خود متفاوت باشید. محصولات و خودتان را در ذهن مخاطبان نگه دارید و برند خود را تقویت کنید. شرکت استودیو 120 علاوه بر تیزرهای تبلیغاتی، خدمات ویدئو مارکتینگ را نیز ارائه می دهد.


 عکاسی صنعتی

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای با استودیو 120

ایجاد یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای با کیفیت می تواند گام بزرگی در جذب مشتریان بالقوه باشد. در واقع مخاطب با انتخاب تیزر تبلیغاتی آنچه را که می بیند، راحت تر اعتماد کرده و منجر به خرید میشود. آژانس دیجیتال مارکتینگ استودیو 120  با تیمی قدرتمند و مجرب در کمترین زمان ممکن تیزر در کرج حرفه ای را با بهترین محتوای ویدیویی به مشتریان ارائه می دهد. ما همچنین تمامی بسترهای مناسب برای انتشار آگهی های تیز مانند تلویزیون، نمایشگاه ها، شبکه های اجتماعی و غیره را به شما پیشنهاد می کنیم. ما به شما اطمینان می دهیم که در پایان پروژه نه تنها راضی خواهیم بود، بلکه از دیدن نتایج تیزر خود نیز شگفت زده خواهید شد. پس با خیال راحت سفارش ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی را به ما بسپارید.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

1.    ساخت و تدوین چندین ویدئو
2.    قرار گرفتن لینک های پروژه در کنار ویدئوها
3.    استفاده از متن مناسب در کنار ویدئوها
4.    انیمیشن و صداگذاری در ویدئوها

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی رشته وسیعی است که شامل چندین شاخه عکاسی و تخصصی می باشد. عکاسی صنعتی به شاخه‌هایی از عکاسی اطلاق می‌شود که برای مقاصد تجاری به منظور فروش یک محصول یا برند و یا حتی یک تبلیغ‌کننده یا محصول یا خدمات باشد. هر کسب‌وکاری که دارید، داشتن عکس‌های باکیفیت از یک محصول یا خدمات که می‌تواند توجه مشتری را به خود جلب کند و همچنین تأثیری ماندگار بر ذهن آنها بگذارد، برای موفقیت شما بسیار مهم است. باید خود را در فضای واقعی و مجازی به مخاطب معرفی کنید و جلوه های بصری را در ذهن او ایجاد کنید.
به عبارت دیگر هر نوع عکاسی که برای فروش ساخته می شود در دسته عکاسی صنعتی قرار می گیرد. عکاسی صنعتی در کرج شامل گرفتن محصولات، خدمات و حتی افراد مشهور در کمپین های تبلیغاتی مانند مجلات، روزنامه ها، کاتالوگ های تبلیغاتی و موارد دیگر برای تبلیغ مشتریان یا محصولات و خدمات است. استفاده می شوند.


 عکاسی صنعتی



تصاویر زیبا و باکیفیتی که در بیلبوردها، کاتالوگ محصولات، وب سایت های خرید، اقلام تبلیغاتی و ... مشاهده می کنید بخشی از عکاسی صنعتی است. این شاخه از عکاسی معمولاً برای افزایش فروش و ایجاد آگاهی از برند در مشتری برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می شود.

واضح است که فعالیت و کار شما با ارائه تصاویر با وضوح پایین آسیب می بیند و از نظر مشتری یک شرکت غیرحرفه ای و مبتدی محسوب می شوید! علاوه بر این، استفاده بیش از حد از عکاسی تبلیغاتی معمولی باعث می شود خلاقیت کمتری داشته باشید و سود کمتری داشته باشید.

انواع عکاسی صنعتی

همانطور که گفته شد عکاسی صنعتی رشته وسیعی است و انواع مختلف عکاسی در دسته بندی آن قرار می گیرند. در ادامه با برخی از شاخه های عکاسی آشنا می شویم.

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی معمولا برای نمایش یک محصول، خدمات، برند یا شخص در تبلیغات چاپی مانند مجلات، روزنامه ها، بروشورها و غیره استفاده می شود. این نوع عکاسی را می توانید برای تبلیغ یک محصول یا خدمات در وب سایت ها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات دیجیتال و بیلبوردها مشاهده کنید. عکاسی تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین شاخه های عکاسی است که هدف اصلی آن ترغیب مردم به خرید است.

عکاسی هوایی

عکاسی هوایی شاخه ای از عکاسی است که در آن تصاویر از ارتفاعات بالا گرفته می شود. این تصاویر توسط هلیکوپترهای داخلی، سیستم های هواپیما، چتر نجات و بالون و با کمک دوربین های پیشرفته گرفته شده است. مفاهیم مورد استفاده در عکاسی هوایی شامل فاصله کانونی، تعداد فریم ها، علائم آرامش بخش، پوشش استریوسکوپی، خطوط هوایی و نقشه های راهنما می باشد.

عکاسی معماری و داخلی

عکاسی معماری و داخلی شامل عکاسی از ساختمان ها، سازه ها و فضای داخلی خانه، رستوران یا فضاهای دیگر است. عکاسان این رشته عکاسی از تکنیک های نورپردازی و عکاسی برای ثبت زیبایی نما یا فضای داخلی آن استفاده می کنند. از این نوع عکاسی برای تبلیغ رستوران، آپارتمان برای سایت های مشاوره املاک، خانه و بسیاری موارد دیگر برای جذب مشتری استفاده می شود.

عکاسی ماشین

یک متخصص در عکاسی خودرو توسط شرکت های خودروسازی و فروشندگان خودرو برای عکاسی از یک شرکت با برند جدید یا خودروی موجود استفاده می شود تا بتوانند به مشتری کمک کنند تا با این ویژگی آشنا شود.افزایش مزایای خودرو و مزایایی که برای او به همراه دارد.  با توجه به علاقه شدیدی که مردم به ماشین دارند، عکاسی ماشین با تقاضای بالایی مواجه است. این نوع عکاسی انواع ویژگی های خاص و جدید را در خودرو ثبت می کند تا علاقه مشتری را به خودرو افزایش دهد.

عکاسی از غذا

عکاسی غذا یکی از شاخه های تخصصی عکاسی صنعتی است. صنایع غذایی همیشه یک صنعت پرطرفدار بوده و در دهه های اخیر به سرعت رشد کرده است. بنابراین، سطح تقاضا برای عکاسانی که غذاها و منوهای مختلف را به شیوه ای جذاب ثبت می کنند، در حال افزایش است.

عکاسی محصول

عکاسی محصول در یک شرکت محصول را باید بسیار جدی گرفت. از طریق تصاویر عالی ساخته شده بر روی یک محصول، یک شرکت می تواند محصول را به مشتریان معرفی کند و شانس خرید را افزایش دهد. شرکت های کالایی چندین دهه است که از این نوع عکاسی استفاده می کنند و این صنعت عکاسی به سطح بالایی رسیده است. این نوع عکاسی صنعتی برای ارتقای ویژگی ها و مزایای مختلف یک محصول بسیار مهم است و می تواند ویژگی های منحصر به فرد یک محصول را به تصویر بکشد.

عکاسی خبری

عکاسی خبری هنر گرفتن عکس هایی است که از نظر خبری بسیار ارزشمند هستند. این نوع عکاسی معمولاً با رویدادهای جاری همراه است تا اخبار را با شواهد ثبت کند. گرفتن عکس های خبری همیشه آسان نیست و گاهی اوقات یک عکاس خبری مجبور است با خطرات جانی روبرو شود. این عکاسان یک رویداد مهم یا شادی جاری در جهان را ثبت می‌کنند و از این نوع عکس‌ها در کانال‌های خبری، پورتال‌های خبری آنلاین و بسیاری از مکان‌های دیگر برای بیان حقیقت استفاده می‌شود. بگذارید رویداد یا داستان شنیده شود.

عکاسی ورزشی

این نوع عکاسی مهم ترین، جالب ترین و حساس ترین رویدادهای دنیای ورزش را به تصویر می کشد. عکس های ورزشی برای نوشتن اخبار ورزشی، اخبار بازیکنان و پوشش رویدادهای یک رویداد ورزشی استفاده می شود. عکاسی ورزشی از دوربین های منحصر به فردی استفاده می کند که می تواند عکس های منحصر به فردی از ورزشکاران بگیرد. یکی دیگر از شاخه های عکاسی صنعتی که در دنیای ورزش بسیار محبوب است.

عکاسی از جواهرات

عکاسی از جواهرات در قلب صنعت جواهرات قرار دارد. تمام جنبه های زیبای انگشتر، دستبند و گردنبند به گونه ای به تصویر کشیده شده است که مشتری را متحیر می کند. شرکت های جواهرسازی یا افراد درگیر در این صنعت از تصاویر جواهرات در بروشورها، مجلات، تبلیغات دیجیتال و کانال های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

در ذهن بسیاری از رهبران کسب و کار این طرز تفکر وجود دارد که "ما خودمان کارها را انجام می دهیم"، اما وقتی صحبت از عکاسی تبلیغاتی به میان می آید، فقط باید توسط افراد حرفه ای انجام شود. چه بخواهید از عکس ها در وب سایت ها، بیلبوردها، تبلیغات چاپی یا رسانه های اجتماعی استفاده کنید، عکاسی حرفه ای و جذاب شهرت کسب و کار شما را افزایش می دهد.

در اینجا، عکاسی صنعتی مفید است و باعث می شود کسب و کار شما منحصر به فرد و متفاوت از رقبای شما به نظر برسد. اهمیت عکاسی صنعتی را می توان در بهینه سازی تصویر خلاصه کرد تا مشتری و بیننده بتواند توجه شما را به موضوعی که گرفته اید جلب کند.

درباره استودیو 120

استودیو 120 (https://studio120.ir/) در زمینه عکاسی صنعتی در کرج و ساخت تیزر در کرج فعالیت میکند که یکی از قدیمی ترین شرکت های تبلیغاتی در کرج میباشد استودیو 120 سعی داشته با بکارگیری افراد مجرب و متخصص بهترین خروجی کار را برای شما داشته باشد.




وبگردی