آفتاب

لیگ برتر فوتبال؛

توقف استقلال در دقیقه ۹۲؛ آلومینیوم مزد بازی شجاعانه‌اش را گرفت



ایرنا نوشت: تیم فوتبال استقلال با گلی که در دقیقه ۹۲ دریافت کرد، برتری مقابل تیم سخت‌کوش آلومینیوم اراک را از دست داد و به تساوی یک بر یک رسید.

امروز (دوشنبه) در دیداری حساس از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی(ره) به مصاف تیم صدرنشین استقلال رفت که این بازی تماشایی و پربرخورد با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

قضاوت این دیدار را، «اشکان خورشیدی» با کمک‌های «علی‌اکبر نوری» و «علیرضا مرادی» برعهده داشت.

بازی از سوی تیم‌ها هجومی آغاز شد اما استقلال در دقیقه ۱۲ با تصمیم سختگیرانه داور صاحب ضربه پنالتی شد. داور خطای هَند مدافع میزبان را اعلام کرد تا آبی‌ها به پنالتی برسند.

«رسول خطیبی» سرمربی آلومینیوم و دیگر مسوولان تیم میزبان به این تصمیم داور اعتراض شدیدی داشتند.

«کوین یامگا» پشت توپ ایستاد و گل نخست بازی را برای استقلال به ارمغان آورد.

در ادامه بازیکنان میزبان برای جبران گل خورده، روشی تهاجمی را در دستور کار قرار دادند.

در دقیقه ۴۴ «اسماعیل شریفات» در نبرد تک به تک در مصاف با «سیدحسین حسینی» نتوانست گلزنی کند.

آلومینیوم در نیمه دوم سعی داشت با استفاده از جناحین به دروازه استقلال نزدیک شود. از سوی دیگر تیم میهمان به دفاع روی آورده و اجازه فرصت‌سازی به تیم حریف را نمی‌داد.

در دقیقه ۹۲ «میثم مجیدی» کاپیتان آلومینیوم که تنها دقایقی از حضورش در میدان می‌گذشت، با سماجت توپ را از مدافعان استقلال گرفت و با ضربه‌ای تماشایی موفق شد گل تساوی بازی را به ارمغان آورد.

استقلال با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و همچنان صدرنشین لیگ است و آلومینیوم هم به امتیاز ۲۲ رسید.

ترکیب آلومینیوم

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی(میثم مجیدی)، محمود قائدرحمتی، امیر نوری(امیر هوشمند)، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد(امید سینگ) و نیما درودی

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی(بابک مرادی)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین‌زاده(ارسلان مطهری)، کوین یامگا، آرمان رمضانی (آرش رضاوند) و رودی ژستد




وبگردی