آفتاب

خرید آنلاین بلیت پرواز خارجی از AirAsia

خرید آنلاین بلیت پرواز خارجی از AirAsia

شرکت هواپیمایی «ایر آسیا» با نام کامل AirAsia Berhad ایرلاین مالزیایی مستقر در کوالالامپور است که با هدف ارائه خدمات پروازی ارزان‌ تاسیس شده و نقش مهمی در جا به جایی مسافران منطقه‌ی آسیا- اقیانوسیه دارد و در حال حاضر به ۱۶۵ مقصد در ۲۵ کشور دنیا پرواز دارد.

شرکت ایرآسیا در سال ۱۹۹۴ در مالزی توسط گروهی دولتی تاسیس شده و در سال ۱۹۹۶ رسما شروع به کار نمود. در سال ۲۰۰۱ بدهکاری‌های بالای این شرکت سبب فروش آن به گروه خصوصی تایم وارنر آمریکا به مدیریت تونی فرناندز گردید که این تغییر و تحول نقطه‌ی عطفی در تاریخ این شرکت محسوب می‌گردد. چرا که اعمال تغییرات وسیع و راه‌اندازی مسیرهای جدید پروازی، رشد سوددهی آن را به همراه داشت.
ایرآسیا که پیش از این در ایران فعالیت داشت، در سال ۲۰۱۲ به دلیل عدم ثبات نرخ ارز در ایران مجبور شد فعالیتش را متوقف کند، اما از سال ۲۰۱۶ و با تغییر اوضاع اقتصادی بار دیگر فعالیتشان را در ایران آغاز کردند.
 
راهنمای خرید بلیت از ایر آسیا
برای خرید بلیت پرواز خارجی از ایر آسیا کافی است وارد سایت ایر آسیا شده و وارد حساب کاربری خود شوید. اگر حساب کاربری ندارید و اولین بار قصد استفاده از ایر آسیا را دارید در صفحه اصلی سمت راست صفحه گزینه Sign up now کلیک کرده و مشخصات خود را وارد کنید. سپس می‌توانید نوع سفرتان را مشخص کنید، برای مثال اگر قصد دارید سفر رفت و برگشتتان را با ایر آسیا انجام دهید Return یا اگر قصد دارید سفر یک‌طرفه انجام دهید One Way را چک کنید، اگر هم قصد سفر به چند مقصد مختلف را دارید به قسمت Multi-City سر بزنید.
سپس در قسمت Origin مبدا و در قسمت Destination مقصد سفرتان را تعیین کنید و تاریخ سفرتان را وارد کنید ایرآسیا این امکان را برای شما فراهم کرده که اگر قصد سفر در روز معینی را دارید گزینه I need to travel on this date را انتخاب کنید در غیر اینصورت روی گزینه I just want the cheapest flight  کلیک کنید تا ارزان‌ترین سفر در حوالی تاریخ مورد نظرتان را به شما ارائه دهد.ضمناْ‌ شما می‌توانید علاوه بر خرید بلیت هواپیما، محل اقامت و ماشین هم کرایه کنید تا هنگام رسیدن به فرودگاه مقصد نگرانی بابت این مسائل نداشته باشید.
پس از یافتن پرواز مورد نظر و انتخاب جزئیات آن، اگر امکان پرداخت با کارت‌های اعتباری را دارید، می‌توانید هزینه را پرداخت کنید و بلیت را رزرو کنید. ولی اگر این امکان را ندارید ادامه کار را به مجموعه خدمات ارزی پیمنت۲۴ بسپارید تا بدون هزینه‌های اضافه واسطه و آژانس، این کار را برای شما انجام دهیم.
 
مزایای خرید بدون واسطه بلیت هواپیما از وب‌سایت ایرآسیا
·         خرید مستقیم و بدون واسطه بلیت پرواز خارجی از وب‌سایت ایرآسیا  به شما امکان تغییر تاریخ، خرید بار اضافه، انتخاب صندلی دلخواه و انتخاب نوع غذا و نوشیدنی را برای شما فراهم می‌کند.
·         مشاهده پروازهایی که تخفیف روی آنها اعمال شده و پروازهایی که در آینده به آنها تخفیف داده خواهد شد
·         امکان مشاهده جدول زمانی پروازهای هواپیمایی ایرآسیا و انتخاب بهترین و سریع‌ترین و ارزانترین قیمت بلیت
·         امکان رزرو هتل در فرودگاه در کشورهایی که ایرلاین ایرآسیا به مقصد آن پرواز دارد
·         امکان رزرو ماشین در فرودگاه در کشور هایی که هواپیمایی ایرآسیا به آنها پرواز انجام می دهد
·         امکان چک این Check in و دریافت کارت پرواز به صورت اینترنتی از وب‌سایت این شرکت هواپیمایی
 

مجموعه خدمات ارزی پیمنت ۲۴ با ارائه سرویس خرید مستقیم بلیت ایرلاین‌های خارجی امکان خرید بلیت از مطرح‌ترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا را برای هموطنان عزیز فراهم کرده‌ است. با وجود دسترسی به این سرویس شما می‌توانید با خیال آسوده‌تری بلیت سفرهای خود را تهیه کنید. در صورت هر گونه سوال یا مشکلی بابت خرید بلیت پرواز خارجی می‌توانید از طریق چت یا تلفن‌هایی که در وب‌سایت payment24.ir ثبت شده، با همکاران این مجموعه در بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
کد N1652238

وبگردی