آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های آب‌ و‌‌ برق

نمایش ۱ تا 25 از ۹ مقاله

این سایت مربوط به بخش انرژی آب در سازمان انرژی ایالات متحده امریکا می‌باشد که به پیشبرد ، هدایت و همکاری با صنعت و نمایندگی‌های دولتی در زمینه تحقیقات می‌پردازد تا از این طریق بتواند میزان نیرو و انرژی آب از نقطه‌نظر فنی ، اجتماعی و محیطی را افزایش دهد. هم‌چنین از نیروی مولد برق همچون توربین‌ها یاد می‌کند و به ارائه‌ی اطلاعاتی در این زمینه می‌پردازد.



این سایت متعلق به شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران می باشد.





مؤسسه تحقیقات آب پس از اخذ مجوز قطعی از وزارت علوم ، تحقیقات وفن آوری در سال 1380 رسماً هویت یافت و از نیمه دوم سال 1381 عملا ًفعالیت خود را آغاز نموده است .





سایت برق منطقه ای آذربایجان به معرفی سازمان، امکانات سایت، خدمات، نیازمندیها، تابلوی اعلانات و آمار، تحقیقات و استانداردها و روابط عمومی می‌پردازد.



سایت شرکت فاراب به معرفی شرکت، پروژه های در دست اجرا، مدیریت پروژه، طراحی و مهندسی، تقاضای تجهیزات، نصب و راه اندازی تجهیزات و غیره می‌پردازد.



سایت شرکت مشانیر شرکت و فعالیتها، تحقیقات انرژی، مهندسی ساختاری و عمران، سیستمهای ذخیره آب، مطالعات جغرافیایی، سرمایه گذاری و برنامه ریزی و دیگر فعالیتها را به شما معرفی می‌کند.



:www.watersaving.ir سر شیرهای لمسی (کاهنده مصرف آب ) بدلیل ترکیب آب و هوا مصرف آب را تا 87 در صد کاهش می دهند،قابل نصب روی کلیه شیر آلات بوده و به صورت مکانیکی عمل می نمایند.با لمس کردن ضامن موجود در سر شیر جریان آب قطع و وصل خواهد شد .کار کرد سر شیر های تک لمسی به این صورت است که جریان و دمای آب تنظیم و قطع و وصل جریان به صورت لمسی انجام خواهد شد.سرشیرهای تک لمسی در سالهای اخیر در بیش از 24 کشور...



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۹ مقاله