آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های استان فارس

نمایش ۱ تا 25 از ۷۵ مقاله

شرکت آب و فاضلاب استان فارس در مرداد ماه 1370 هجری خورشیدی و در اجرای مفاد قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب ( شهری ) مصوب دی ماه 1369 مجلس شــورای اسلامی با در اختیار گرفتن تاسیسات و تشکیلات دستگاه آب سابق شیراز ، تاسیس و آغاز بکار نمود.





به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری لار خوش آمدید امیدواریم این پایگاه بتواند پاسخ گوی نیازهای همه مراجعین خود باشد.





ارگ کریمخانی قصر سلطنتی و اندرونی کریم خان زند (م. 1193) حاکم شیراز بوده است که در سال 1180 ه.ق به دستور وی ساخته شد. کریم خان زند برای ساختن قصر خود ماهرترین سنگ تراشان، معماران و هنرمندان آن عصر را به شیراز دعوت کرد و بهترین نوع مصالح را از شهرها و کشورهای مختلف خریداری نمود و در اختیار کارگران قرار داد.











پارس یا فارس سرزمین نسبتا پهناوری است که تاریخ چند هزار ساله دارد . چنانکه از الواح به دست آمده در تخت جمشید برمی آید ، این ناحیه در دوران هخامنشی ، اهمیت و اعتبار زیادی داشته و مرکز بسط و گسترش مذهب و تمدن پارسی به نقاط مختلف جهان بوده است .



هتل بین المللی پارس در منطقه مرکزی شهر شیراز ، پایتخت فرهنگی ایران واقع شده است .اتاقهای این هتل در دو برج 13 طبقه جدا از هم که بوسیله دو طبقه لابی و رستوران به هم مربوط شده است ، تشکیل شده و شامل تعداد 184 اتاق یک نفره و دو نفره و 23 سوئیت می باشد.رستوران لوتوس هتل در محیطی بسیار زیبا و در طبقه 13هتل واقع شده که از همه طرف مناظر زیبای شهر شیراز قابل مشاهده است.









سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخصای اعتقادی، بنیاد نهاده شد.





دیوان حافظ شامل: غزل ها، قصیده ها، قطعه ها، مثنوی ها بصورت تصویر



معرفی پارسه و پاسارگاد یا دشت مرغاب واقع در شمال غربی استان فارس







سایت فارس مارکت با هدف آسان سازی پروسه خرید افراد ظهور کرد. همانطور که مشخص است هر فردی جهت خرید ابتدا در ارتباط با محصول مورد نظر خود به تحقیق می پردازد و در این میان باید وقت و هزینه خود را صرف نماید تا در خوشبینانه ترین حالت به مقصود خود که بهترین و مناسب ترین کالا می باشد دست یابد. حال به بهره گیری از سایت فارس مارکت می توان در سریعترین زمان ممکن به اطلاعات کالای مورد نظر ازجمله قیمت آن دست یا...



به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاههای اداری و در اجرای اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، سازمانی به نام «سازمان بازرسی کل کشور» که در این قانون به اختصار سازمان نامیده می شود زیر نظر قوه قضائیه و با اختیارات و وظایف مندرج در این قانون تشکیل می‌شود



سازمان بیمه خدمات درمانی در راستای تحقق اصل 29 قانون اساسی و به دنبال تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی در آبانماه 1373 توسط مجلس شورای اسلامی در مهرماه 1374 تاسیس گردید.



در حال حاضر استان فارس با وسعتی حدود 124 هزار کیلومترمربع در جنوب غربی ایران واقع است و نزدیک به 8 درصد مساحت کل کشور را تشکیل می دهد. این استان از شمال محدود است به استان اصفهان ، از شرق به استانهای یزد و کرمان، از جنوب به استان هرمزگان و از غرب به استانهای بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد متصل است .در گذشته نه چندان دور استانهای هرمزگان ، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد و قسمتی از مناطق استانهای اصفهان،...





نمایش ۱ تا ۲۰ از ۷۵ مقاله