آفتاب

فروشگاه آنلاین اسکیت و اسکی



اسکيت ایران اسکی در سال 1389 ابتدا با کادری مجرب در زمینه آموزش و فروش تجهیزات اسکیت و اسکی و لوازم جانبی شروع کرد.

اسکيت ایران اسکی


اسکيت ایران اسکی در سال 1389 ابتدا با کادری مجرب در زمینه آموزش و فروش تجهیزات اسکیت و اسکی و لوازم جانبی شروع کرد.

ما داری کارت مربی گری اسکیت هستیم و جهت سهولت امر خرید برای مشتریان و راهنمایی و مشاوره انتخاب بهترین اسکیت یا لوازم جانبی جهت خرید اسکیت و لوازم جانبی برای استفاده تفریحی یا حرفه ای در خدمت شما هستیم.

در زمینه آموزش تخصصی اسکیت از مبتدی تا پیشرفته و معرفی پیست های استاندارد اسکیت در تهران یا حتی شهرستان ها و معرفی بهترین مربی ها در زمینه آموزش اسکیت کنار شما هستیم

ما در خصوص فروش کفش اسکیت و کلاه اسکیت و زانو بند و کیف تجهیزات اسکیت و… در تهران به این فکر افتاد که فروشگاهی اینترنتی راه اندازی کنیم که بتونیم بهترین و با کیفیت ترین اسکیت های و کفش های اسکیت و تجهیزات مربوط به ورزش مفرح اسکیت رو ارائه کنیم.

به صورت آن لاین محصول خودتون رو انتخاب کنید و بصورت آن لاین یا تلفنی از ما مشاوره بگیرید و خریدتون رو از راه دور انجام بدهید ما در اسرع وقت تجهیزات مورد نظر را برایتان ارسال میکنیم.

برنامه‌های گزینشی و تخصصی برای پرورش افراد مستعد به‌ منظور شرکت در مسابقات نیز در حیطه فعالیت و تخصص اسکیت ایران اسکی هست ما تورهای گردشکری و پیست هایی با بهترین امکانات رو پیشنهاد میکنیم و اینوت برگزار میکنیم تا علاقه مندان به ورزش و حرفه مفرح اسکیت و اسکی بتونیم دور هم جمع بشیم و بیشتر با هم از این حرفه و ورزش لذت ببریم.



اطلاعات تماس آگهی

09125245791

، تهران ، تهران،ضلع جنوبی میدان منیریه ،بین ایستکاه فرهنگ و امیربهادر،مجتمع ولیعصر،طبقه همکف پلاک 234