آفتاب

استقلال رسما وارد بحران شد!



تیم استقلال نتوانست مقابل سایپا به برتری برسد و با نتیجه یک - یک بازی را به پایان رساند تا شرایط برای این تیم سخت‌تر شود.

خبرآنلاین: استقلالی ها که انگیزه زیادی برای برد مقابل سایپا داشتند این مسابقه را با حملات پی در پی شروع کردند و با گل زودهنگام مسعود ریگی با خیال آسوده تری به بازی ادامه دادند. ریگی در دقیقه 16 پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و از آنجایی که معمولا ترسی از شوت زدن ندارد تصمیم به ضربه زدن گرفت و به زیبایی دروازه سایپا را گشود. استقلالی‌ها در ادامه بازی هم چند حمله انجام دادند ولی ضربات بازیکنان این تیم راهی به دروازه سایپا پیدا نکرد. با این حال و در حالی‌که آبی‌ها در آستانه پیروزی در نیمه اول قرار داشتند، تیم سایپا روی یک ارسال و با اشتباه فرشید باقری به گل رسید تا کار به تساوی بکشد و دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم بازی هم با بازی هجومی استقلال و تجمع سایپایی‌ها در خط دفاعی آغاز شد ولی شاگردان مجیدی در خلق موقعیت چندان موفق عمل نکردند. جدی‌ترین موقعیت استقلال روی ارسال مهدی قایدی و ضربه سر دانشگر به دست آمد که ضربه سر مدافع استقلال توسط حامد فلاح‌زاده مهار شد. مجیدی در این نیمه با تعویض‌هایی چون مرادی، خادم‌پور، میلیچ و بلبلی و همین‌طور فرستادن دانشگر به خط حمله تلاش کرد استقلال را به گل برتری برساند. استقلال در این نیمه چند موقعیت خوب را هم خلق کرد ولی نبود یک بازیکن تمام‌کننده باعث شد این تیم به گل برتری نرسد. در نهایت هم تعویض‌های مجیدی هم جواب نداد تا بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان برسد و استقلال دو امتیاز دیگر را هم از دست بدهد.




وبگردی