آفتاب

پخش زنده مراسم تشییع اقدسی و سلیمانی در فضای مجازی



مراسم تشییع پیکر دو هنرمند تازه درگذشته، ارشا اقدسی و علی سلیمانی برای جلوگیری از حضور علاقه‌مندان در بهشت زهرا در شرایط حاد کرونایی به صورت زنده از فضای مجازی پخش می‌شود.

ایسنا: جمعه ۲۲ مردادماه پیکر دو هنرمند ارشا اقدسی و علی سلیمانی که یکی بر اثر حادثه در صحنه فیلمبرداری در لبنان و دیگری بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانی در تهران از دنیا رفت در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

خانواده این هنرمندان از مردم تقاضا کرده‌اند که با توجه به شیوع گسترده کرونا از حضور در این مراسم خودداری کنند و برهمین اساس برخی همکاران آن‌ها اعلام کرده‌اند که از طریق فضای مجازی مراسم را پخش می‌کنند.

سیدجواد هاشمی به ایسنا گفته است که از طریق صفحه شخصی خودش (https://instagram.com/seyedjavadhasheminet?utm_medium=copy_link) در اینستاگرام و صفحه باشگاه هنرمندان (https://instagram.com/artists.fc?utm_medium=copy_link) مراسم علی سلیمانی پخش می‌شود. حامد تهرانی - روابط عمومی باشگاه هنرمندان ایران - هم گفته است: بنا به درخواست خانواده ارشا اقدسی و با توجه به گسترش بیماری کرونا و لزوم حفظ جان هموطنان از مردم شریف ایران و دوستداران ارشا اقدسی تقاضا داریم این مراسم را به صورت زنده از صفحات اعلام‌شده پیگیری و از حضور در قطعه هنرمندان خودداری کنند. همچنین با توجه به محدودیت‌هایی که از سوی مدیریت بهشت زهرا و ستاد کرونا اعمال شده است به‌جز خانواده درجه یک، از حضور سایر افراد ممانعت به عمل خواهد آمد.

به گفته او، مراسم خاک‌سپاری ارشا اقدسی از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۲۲ مردادماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌شود و از صفحه اینستاگرام رسمی باشگاه هنرمندان و همچنین صفحه شخصی سیدجواد هاشمی، مهنوش مرادی و حامد تهرانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر علی سلیمانی هم ساعت ۱۳ فردا در قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.




وبگردی