آفتاب

«بوی گوشت آدمیزاد» روی صحنه نمایش



«بوی گوشت آدمیزاد» عنوان نمایشی است به نویسندگی فرشید گویلیان و کارگردانی علی مولایی که از ۲۶ اردیبهشت اجرایش در مجموعه تئاتر دیوار چهارم آغاز شده و تا ۷ خرداد میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

خبرآنلاین: کارگردان درباره نمایش نوشته است: «این نمایش با دیدی انتزاعی افرادی را به تصویر می کشد که در مکان و زمانی نامشخص اسیر و گرفتار شدند . برخی از آنها بر این اسارات آگاهی دارند و برخی خیر. قدرت و نیرویی آنها را گرفتار کرده و تلاش می کنند از دست آن نیرو و آن حصار بیرون بیایند.

در کنار دوستانم که همه هنرآموختگان نمایش هستند ، پس از هشت ماه با وجود همه سختی‌ها و با برخوردن به دوبار تعطیلی سالن‌ها به دلیل کرونا ، بالاخره به روی صحنه رفتیم. هیچ پشتوانه‌ای جز همیاری و کمک همدیگر نداشتیم . اما شکر خدا همه دوستان با چشم پوشی از بسیاری برنامه هایشان ، تا انتها با قدرت کنار کار بوده و انشاءالله تا شب آخر اجرا هم خواهند بود.»

عواملی که این نمایش را همراهی میکنند عبارتند از:
طراح ، تهیه کننده و کارگردان : علی مولایی، نویسنده : فرشید گویلیان، مجری طرح : گروه هنری دانژه، بازیگران : نگار افراشته ، امیرحسین توانا ، محمد رجبیان ، مریم شیرازی ، مریم محبی ، محمد مرادی ، علی مولایی، ساخت تیزر و عکاس : افرا استودیو، دستیار کارگردان : مهوش زهدی، طراح صحنه و لباس : علی مولایی، مدیر تولید : سیاوش قربانی، مسئول نور : سجاد رحمت، طراح پوستر و بروشور : متین خیبلی، طراح گریم : فاطمه صالحی، مشاور رسانه ای: محمد حسین عبداللهی




وبگردی