آفتاب

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور:

«الکامپ» به آخر سال موکول شد



سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد، برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ امسال به ماه‌های پایانی سال موکول شد.

شیوع ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه‌ها در کشور را با تاخیر رو به رو کرد. در حالی که برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک) قرار بود  ۲۸ تا ۳۱ شهریور امسال در ابعاد کوچک‌تر برگزار شود، اما سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اعلام کرد این تاریخ نیز به تعویق افتاده و نمایشگاه پایان امسال برگزار خواهد شد.

امروز -شنبه- ستاد اجرایی الکامپ ۲۶ با بیان این که استقبال شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و سازمان‌های دولتی برای حضور در نمایشگاه بی‌سابقه بوده، اما با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت‌کنندگان و بازدید کنندگان وجود دارد تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه‌های پایانی سال جاری موکول می‌شود.

تصمیم به تعویق نمایشگاه در راستای رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا و طی فرآیندی مشترک با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرفته شده است.

پیش از این نیز رئیس نظام صنفی رایانه‌ای کل کشور (نصر) به ایرنا گفت: تصمیم برای برگزاری نمایشگاه الکامپ برعهده شرکت نمایشگاه‌ها و ستاد ملی مقابله با کرونا است و ما تابع تصمیم‌گیری آن‌ها هستیم. اگر ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیرد که نمایشگاه برگزار شود، باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در چیدمان غرفه‌ها و فضایی که بین‌ آن‌ها وجود دارد نیز تصمیمات مناسبی گرفته شود.

وی تشریح کرد: با طراحی غرفه‌های بزرگ‌تر و ایجاد فاصله‌ بیشتر، الکامپ امسال را باید در نسخه محدود برگزاری کنیم تا پیوستگی برگزاری این نمایشگاه در ۲۵ سال گذشته از بین نرود. 




وبگردی