آفتاب

مراسم نکوداشت قلم در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد



همزمان با چهاردهم تیرماه روز قلم به رسم هر سال مراسم نکوداشت قلم با دعوت از نویسندگان و فرهیختگان استان البرز در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد .

این جشنواره ادبی که با قرائت قرآن ، پخش سرود ملی و سخنرانی سعید جابری انصاری به عنوان سخنران افتتاحیه  آغاز شد ؛ در ادامه با سخنرانی پرشور رشید کاکاوند نویسنده و شاعر کشور و استان البرز همراه بود که با استقبال پرشور حاضران مواجه شد .در ادامه دکتر سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور به عنوان سخنران بعدی در جایگاه حاضر شد و بر ظرفیت های زبان و ادبیات فارسی تاکید کرد.
اجرای گروه موسیقی سنتی حنانه ،و تئاتر بی کلام و ... از دیگر بخش های این جشنواره بود.
در پایان این مراسم هم از چهره های برتر فرهنگی و ادبی استان البرز
استاد رشید کاکاوند ( نویسنده و شاعر )، استاد شباب (نویسنده و شاعر )،  استاد فتحعلی بیگی  ( نویسنده و استاد هنرهای نمایشی ) ،  آزاده آبتین (نویسنده ، دبیر انجمن نویسندگان البرز و مبتکر و مجری طرح ملی همیار کتاب همراه قلم در کشور  ) ،  دکتر حسین عسگری ( نویسنده و پژوهشگر ) تقدیر شد.
همچنین در این مراسم از رقیه حاجی ابراهیمی نویسنده کتاب ویرایش انسان از انتشارات آبتین رسانه هنر به عنوان نویسنده برتر استان تقدیر شد.شایان ذکر است عدم دعوت از دکتر مهراب رجبی البرز پژوه و نویسنده برتر کشوردراین برنامه  اعتراض جمعی نویسندگان و فرهیختگان به همراه  داشت.

                


        

علیرضانیاکان




وبگردی