آفتاب

تفاهم نامه هایی در حوزه دارویی و ایجاد نمایشگاه با روسیه امضا شده است



نماینده انجمن بین المللی سیاست خارجی روسیه در جمهوری اسلامی ایران، سفر اخیرش به روسیه را برای گسترش همکاری با ایران اسکوکواکس در زمینه برگزاری نمایشگاه مشترک و همکاری با شرکت های خصوصی موثر خواند و گفت که در این سفر تفاهم نامه هایی در حوزه دارویی، شرکت و ایجاد نمایشگاه در ایران و روسیه امضا کردیم.

پایگاه خبری مدیاخبر: سلیم علیزاده در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه بین المللی ایران اسکوکواکس در توضیح دستاوردهای اخیرش به روسیه گفت: در سفر به مسکو با حضور رئیس و بنیانگذار ایران اسکوکواکس، دیداری هایی با پرفسور تومسوف رئیس کمیسیون بهداشت مجلس دومای روسیه، پرفسور کنستانتین واسیلویچ سوخوف از مجلس دوما و وزارت بهداشت فدراسیون روسیه، پرفسور پاتاپف نایب رئیس سازمان سیاست خارجی فدراسیون روسیه، دکتر یابلاکف عضو ارشد سیاست گذاری تجاری سازمان سیاست خارجی روسیه، خانم دکتر لومیلا شرباکوا رئیس کارخانه والفرم روسیه نیز داشتیم.

علیزاده درباره دستاوردهای این سفر گفت: در این سفر تفاهم نامه هایی در حوزه دارویی، شرکت در نمایشگاه و ایجاد نمایشگاه در ایران و روسیه امضا کردیم.

نماینده انجمن بین المللی سیاست خارجی روسیه در ایران در رابطه با تاثیر سفر اخیر رئیس شورای بازرگانی روسیه به ایران در جهت ارتقا سطح همکاری ایران اسکوکواکس با شرکت های روسی بیان کرد: هدف سفر رئیس شورای سیاست گذاری روسیه به ایران امکان سنجی شرایط ایران و سنجش زیر ساخت ها و امکانات شرکت های خصوصی بود. در این سفر رصدهایی از شرکت های ما صورت گرفت و گزارش هایی نیز تهیه شد. این سفر برای گسترش همکاری با ایران اسکوکواکس در زمینه برگزاری نمایشگاه مشترک و همکاری با شرکت های خصوصی موثر بود.

علیزاده در پایان تاکید کرد: ما تمام تلاشمان را کردیم که زیر ساخت های اصولی و کاربردی به روزتری در بخش های خصوصی و تجاری فی مابین به وجود آوریم. آنچه برای ما در درجه اول برای همکاری با کشورهای دیگر اهمیت دارد، حفظ شان جمهوری اسلامی در سطح بین الملل است.




وبگردی