آفتاب

سعید شبانیان، مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه محله من در جمع اصحاب رسانه:

بخش‌های خصوصی محور اصلی ایجاد اشتغال در جامعه است



شبانیان به اهم فعالیت‌های محله من اشاره کرد و افزود: از مهمترین خدماتی که توسط مجموعه محله من به شهروندان داده می‌شود می‌توان به پست محله، بیمه محله، وکیل محله، خدمات محله که خود شامل کلی خدمات می‌شود و دیگر موارد اشاره کرد.

آپارات: سعید شبانیان در جمع خبرنگاران به تشریح فعالیت‌های مجموعه محله من اشاره کرد و گفت: محله من اولین شبکه و در واقع یک پلتفرمی از ارائه کالا و در کشور است و جدای از آنکه در بستر وب و فضای مجازی فعالیت دارد به صورت فیزیکی هم در محلات سراسر کشور شعبات دارد که صفر تا صد مایحتاج شهروندان در دفاتر ارائه داده می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان به چند صورت می‌توانند از مجموعه ما خدمت رسانی دریافت کنند. هم به صورت تلفن، یا ورود به اپلیکیشن و سایت مجموعه و یا به صورت حضوری می‌توانند درخواست خود را ارائه دهند.
شبانیان به اهم فعالیت‌های محله من اشاره کرد و افزود: از مهمترین خدماتی که توسط مجموعه محله من به شهروندان داده می‌شود می‌توان به پست محله، بیمه محله، وکیل محله، خدمات محله که خود شامل کلی خدمات می‌شود و دیگر موارد اشاره کرد.
مدیرعامل و بنیانگذار مجموعه محله من ، استفاده از افراد آموزش دیده و متخصص را حائز اهمیت دانست و با بیان این مطب خاطرنشان کرد: تمام کسانی که می‌خواهند در مجموعه محله من فعالیت داشته باشند به طور یقین باید توسط سازمان فنی حرفه ای کشور و سایر آموزش‌های لازم را گذرانده باشند و نکته حائزاهمیت این است که افراد باید عدم سوء پیشینه و نداشتن اعتیاد آن‌ها احراز شود.
وی اظهار داشت: مهمترین ویژگی محله من این است که هنوز در بسیاری از نقاط کشور ممکن است افرادی اطلاعی نداشته باشند که آنچه را که به دنبال آن هستند را در محله خودشان ممکن است به آن دسترسی پیدا کنند. به صورت مثال وجود یک وکیل حاذق و با تجربه و متخصص با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر ممکن است در محله فردی وجود داشته باشد که فرد دغدغه مند اطلاعی ندارد و وجود محله من می‌تواند این ارتباط دهی را شکل دهد.
این کارآفرین به توسعه اقتصاد محلات اشاره کرد و گفت: در زمینه توسعه اقتصاد محلات قدم محکمی برداشته شده است که در قالب تبلیغات محلات از آن یادآوری می‌شود به این صورت که اگر فردی هزینه پرداخت تبلیغات چه به صورت بیلبورد یا سایر نوع تبلیغات نداشته باشد به راحتی با ما می‌توانند همکاری هدفمند داشته باشند.
وی تصریح کرد: ایجاد حداقل سه هزار فرصت شغلی در پایتخت با راه اندازی اولین دفاتر هوشمند خدمات شهروندی محله محور در پانصد محله تهران از سوی محله من برنامه ریزی شده است.
این مدیر خلاق در تاکید کرد: در پایان از مدیران دولتی خواهشی که دارم که مدیران دولتی در مسیر اشتغال زایی از بخش‌های خصوصی استفاده کنند،بخش‌های خصوصی محور اصلی ایجاد اشتغال در جامعه است و مدیران دستگاه‌های دولتی با توجه به منویات تاکیدی مقام معظم رهبری توجه بیشتری به جوانگرایی و بخش خصوصی داشته باشند.




وبگردی