آفتاب

روایت خبرگزاری فارس از شعار نمازگزاران جمعه تهران علیه روحانی و جهانگیری



فارس نوشت: نمازگزاران تهرانی در حاشیه نماز جمعه امروز با سر دادن شعار «بانی وضع موجود؛ جهانگیری، روحانی» نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت قبل انتقاد کردند.

مردم تهران امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه در حاشیه نماز جمعه تهران با سر دادن شعار «بانی وضع موجود؛ جهانگیری، روحانی» نسبت به سیاست های اقتصادی دولت قبل انتقاد کردند.

فارس گزارش داد، گفتنی است، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب امروز نماز جمعه تهران گفت: منصفانه بپذیریم که اقتصاد کشور بیمار است و این را همه افرادی که در اقتصاد کار کرده اند، معترف هستند. در عرصه بانکی، نظام مالیاتی، ساختار بودجه، فضای کسب و کار، توزیع کالاها، وابستگی اقتصادی کشور به نفت و سایر حوزه‌ها مشکلاتی وجود دارد.

وی افزود: این بیماری برای یک روز و دو روز و یک سال و دو سال نیست بلکه سابقه نیم قرن دارد. مشکلات اقتصادی از دهه ۵۰ شروع شد و دولت‌ها بعد از انقلاب تلاش کردند این مسائل را برطرف کنند که چندان موفق نبودند. اما دولت سیزدهم همت کرده و تلاش دارد که آرام آرام این بیمار را از بیماری در بیاورد، این دولت صداقت را پیشه کرده و در پیشانی دولت صداقت نوشته است و این جای تشکر دارد.




وبگردی