آفتاب
با حضور شهردار منطقه ۱۲ برگزار شد؛

نشست ستاد هماهنگی استقبال از مهر در قلب تاریخی طهران

نشست ستاد هماهنگی استقبال از مهر در قلب تاریخی طهران

نشست ستاد هماهنگی استقبال از مهر به ریاست شهردار قلب تاریخی طهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست ستاد هماهنگی استقبال از مهر که فرمانده پلیس و سر کلانتر راهور و ریاست آموزش و پرورش منطقه ، معاونین و شهرداران نواحی شش گانه حضور داشتند ، علی محمد سعادتی شهردار قلب تاریخی طهران در سخنانی آموزش را پایه فعالیتهای اجتماعی خواند و گفت: نگاه مدیریت شهری به بحث آموزش و پرورش حمایتی است و همه وظیفه داریم با این نگاه ، آینده ای بهتر برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به موضوع مدیریت یکپارچه شهری افزود: رویداد استقبال از مهر می تواند نمونه و الگویی از هماهنگی و همکاری بین نیروی انتظامی ، راهور ، آموزش و پرورش و شهرداری باشد.

سعادتی در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفیتهای گردشگری و سرمایه گذاری در مدارس منطقه با مشارکت آموزش و پرورش و حمایت مدیریت شهری ، پشتیبانی مدیریت شهری از خیرین مدرسه سازدر کمک به ایمن سازی مدارس ، همکاری در برپایی رویدادهای ویژه دانش آموزی با توجه به بافت تاریخی منطقه و ... تاکید کرد.

در ادامه این نشست گزارشی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۲ و نواحی شش گانه در خصوص فعالیتهای صورت گرفته در طرح استقبال از مهر ارائه گردید و تصمیماتی اتخاذ شد.

کد N1961646

وبگردی