آفتاب

افزایش 12.5 درصدی خدمات الکترونیک دفاتر شهر تهران

افزایش 12.5 درصدی خدمات الکترونیک دفاتر شهر تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از افزایش 12.5 درصدی خدمات الکترونیکی دفاتر شهر تهران در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت:‌ در این جلسه ابتدا موضوع مجمع شرکت واحد اتوبوسرانی که در دستور کار شورا بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه نیز موضوع انتخاب حسابرس در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی تعرفه خدمات الکترونیکی دفاتر شهر تهران نیز سومین دستور کار هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بود که پس از بحث و بررسی اعضا در این خصوص افزایش 12.5 درصد تعرفه خدمات الکترونیک دفاتر شهر با رأی اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید.

هاشمی اظهار کرد: در این لایحه همچنین تاکید شدتا شهرداری تهران به میزان تورم تعرفه‌های خدمات الکترونیکی خود را افزایش دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره تذکرات اعضای شورا در این جلسه نیز گفت: متاسفانه برخی از تذکرات بسیار طولانی می‌شود و بنده نسبت به این موضوع تذکری داده‌ام. بنده از اعضا خواستم که تذکرات بر اساس قانون عنوان شود. برخی از صحبت‌ها به خاطر طولانی شدن شبیه به نطق شده بود که در این مورد به اعضا تذکری دادم.

انتهای پیام

کد N1896705

وبگردی