آفتاب

«روناک» درتالار سوره حوزه هنری به صحنه می‌رود

«روناک» درتالار سوره حوزه هنری به صحنه می‌رود

به گزارش ایلنا، این گروه به نام و شناخته شده که تا کنون اجراهای زیادی را در تالارهای مختلف کشور به روی صحنه برده‌اند در این اجرا به سرپرستی «کیوان علی محمدی» به هنرنمایی می‌پردازند.

کیوان علی‌محمدی دف و خواننده محلی، کاویان علی‌محمدی کمانچه، حانیه علی‌محمدی تار و بم‌تار، ندا رضائیان دهل، نقاره، دایره، مریم مرزبان دف و نقاره، حمیده سعیدی نیا عود همخوان، سجاد رضایی تار و مراژ، سانیا علیرضایی جاهد گیتار اسپانیش، تانیا بینایی گیتار اسپانیش، علیرضا رحیمی دارم، مجتبی شادابفر گیتارباس، پریوش پاکیده همخوان، وحید عبدالهی کیبورد و گیتار و خواننده ملل و ابراهیم امامی خواننده سنتی نوازندگان این کنسرت موسیقایی را تشکیل می‌دهند.

قابل ذکر است که این اجرا در روز ۲۱ اردیبهشت ماه در ساعت ۲۰: ۳۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت برای تهیه بلیط اقدام کنند، این در حالی است که تهیه کنندگی این کنسرت برعهده «مجید فلاح‌پور» است و مدیراجرایی آن را «آیدا امیری مقدم» پذیرفته است.

علاقه مندان براى تهیه بلیت کنسرت فوق می‌توانند از هم اکنون از سایت ایرانکنسرت اقدام نمایند و یا با شماره تلفنهاى روابط عمومى ٠٩٣٨١۵٧٣٨٠٩ - ٠٩٣٠١٢٢۶۴٨۴ - ٠٩٣۵۵٣٧٣٢٧١ جهت رزور بلیت هماهنگ نمایند.

 

کد N1862945

وبگردی