آفتاب

آکادمی زبان گویش | دوره های مکالمه گویش آکادمی

آکادمی زبان گویش | دوره های مکالمه گویش آکادمی

آکادمی زبان گویش | دوره های مکالمه گویش آکادمی | دوره های مکالمه گویش آکادمی | آکادمی زبان گویش با نزدیک به یک دهه تجربه کاری موفق در زمینه آموزش زبان انگلیسی با بهره گیری از کادر حرفه ای و مجرب که همگی مدارک عالی دانشگاهی و مدرک تدریس از دانشگاه کمبریج انگلستان را دارند، توانسته است تمامی نیاز های زبانی عزیزان علاقمند را تامین کند.

 آکادمی زبان گویش
دوره های مکالمه گویش آکادمی:
_ آکادمی زبان گویش با نزدیک به یک دهه تجربه کاری موفق در زمینه آموزش زبان انگلیسی با بهره گیری از کادر حرفه ای و مجرب که همگی مدارک عالی دانشگاهی و مدرک تدریس از دانشگاه کمبریج انگلستان را دارند، توانسته است تمامی نیاز های زبانی عزیزان علاقمند را تامین کند.
_ بهره گیری از مجموعه های آموزشی و کمک آموزشی استاندارد اروپا که یکی از عوامل بسیار موثر در در روند یادگیری یک زبان جدید می باشند از دیگر نکات مهم قابل ذکر درباره این مجموعه است.
مجموعه  کتب SpeakOut:
مجموعه کتابهای آموزش زبان SpeakOut که برنده جایزه برترین کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی در سال 2012، 2015   ذخلغف می باشد با تمرکز آموزش روی مهارت گفتاری زبان آموزان بطوریکه همزمان دیگر مهارتهای شنیداری، نوشتاری و خواندن و درک مطلب را تقویت می کند با همکاری BBC برای تهیه قسمتهای فیلم های کمک آموزشی طراحی شده است.

رسم توضيحي 1دوره های بسیار جذاب و کاربردی SpeakOut  برای کلاسهای ترمیک و خصوصی مکالمه
چارت آموزشی:
رعایت استاندارهای آموزشی جهانی و اجرای سیلابس های مربط به آن از دیگر مواردی است که می توان درباره گویش آکادمی بیان کرد.
چهار چوب اروپایی برای توضیح سطح توانایی و سواد زبانی افراد در چهار مهارت خواندن، نوشتن، شنیدن، و صحبت کردن از شش مقطع استفاده می کند که در سال 2001 توسط اتحادیه اروپا به چاپ رسید. (CEFR)
آزمون آیلتس:
آزمون آیلتس چهار مهارت (شنیدن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن) شما را مورد ارزیابی قرار می دهد.
این آزمون به دو صورت جنرال و آکادمیک برگزار می گردد که در هر دو صورت آن آزمون مهارت های شنیدن و صحبت کردن یکسان می باشند و آزمون مهارت های خواندن و نوشتن متفاوت می باشند.
در نظر داشته باشید کسب نمره ایده آل در ازمون آیلتس مستلزم بهره مندی از دانش زبانی فعال و پویایی در زبان انگلیسی می باشد.
آکادمی زبان گویش با هماهنگی بسیار دقیق سطح آموزش داخلی سعی بر آن دارد تا سطح هر یک از مهارتهای زبانی افراد را به چهار چوب اروپایی نزدیک تر کند تا هر کس با هر هدفی که از یادگیری زبان انگلیسی دنبال می کند (مکالمه – آیلتس – تافل - ...) برای رسیدن به هدف خود سریعتر گام بردارد.

رسم توضيحي 2برگزاری کلاسهای گروهی و خصوصی آیلتس
شرکت در کلاسها:
برای شرکت در کلاسهای آکادمی زبان گویش متقاضی محترم می بایست در ابتدا تعیین سطح شود تا همجهت با سواد زبانی او سطح مورد نیاز برای ادامه تقویت مهارتهای زبانی تعیین گردد.
چه متقاضی شرکت در کلاسهای آمادگی آیلتس هستید و چه برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی خود تلاش می کنید قدم ابتدایی آزمون تعیین سطح خواهد بود. 

رسم توضيحي 3برگزاری آزمون های تعیین سطح دوره ای آکادمی زبان گویش
برای شرکت در کلاسهای خصوصی آکادمی زبان گویش نیز در ابتدا باید تعیین سطح صورت بپذیرد و سپس بر اساس نمره تعیین سطح و هدف زبان آموز تعداد جلسات خصوصی بصورت پک و با توجه به برنامه زمانی زبان آموز محترم به ایشان ارائه می گردد.

رسم توضيحي 4برگزاری کلاس های خصوصی با هدف تمرکز روی آیلتس
telegram: https://t.me/GooyeshLA .

رسم توضيحي 5نتیجه آزمون آیلتس خانم یاسمن سادات طبیبزاده

رسم توضيحي 6نتیجه آزمون آیلتس آقای محسن بخیط

رسم توضيحي 7نتیجه آزمون آیلتس خانم زهرا روشن
به امید دیدار شما در آکادمی زبان گویش
کد N1813093

وبگردی