آفتاب

علت خودکشی زن رضوانشهری | مادری که فرزندش را قبل از خودکشی کشت

علت خودکشی زن رضوانشهری | مادری که فرزندش را قبل از خودکشی کشت

علت خودکشی زن رضوانشهری | زنی 40 ساله دو فرزند 10 ساله و 5 ماهه خود را از پنجره منزل مسکونی به بیرون پرت کرده و سپس اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش آفتاب، منطقه گیلان، دوشنبه شهرستان رضوانشهر اتفاق تلخی را شاهد بود که تمام مردم استان گیلان را در غم و اندوه فرو برد.
اتفاق و واقعیت وحشتناکی که تا مدت‌ها از ذهن و خاطره هیچ فردی پاک نخواهد شد. این اتفاق صبح دوشنبه زمانی رخ داد که زنی 40 ساله دو فرزند 10 ساله و 5 ماهه خود را از پنجره منزل مسکونی به بیرون پرت کرده و سپس اقدام به خودکشی کرد.
در پی این حادثه مادر و فرزند 5 ماهه در دم جان‌ باختند و کودک 10 ساله به علت برخورد با سقف خودرو پارک شده در پایین ساختمان دچار شکستگی دست و پا شده و به بیمارستان منتقل شد.
این دختر ده ساله بعد از انتقال به بیمارستان و طی مراحل درمانی بزودی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.
گفته‌ها حاکی از آن است که این زن 40 ساله در بیمارستان انزلی شاغل بوده و شنیده های غیررسمی حکایت از آن دارد که همسر این زن از کارکنان شرکت چوکا بوده و به دلیل عدم پرداخت حقوق معوقه و بروز مشکلات شدید مالی، همسر وی اقدام به خودکشی کرده است .
عسگر حسنی‌پور، فرماندار رضوانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این شهرستان؛ با تاکید بر اینکه برخورد دختر 10 ساله با سقف خودرو مذکور مانع از جان باختن او شده است خاطرنشان کرد: هم اکنون وضعیت جسمی این کودک مطلوب اعلام شده و طبق نظر پزشکان فردا از بیمارستان مرخص می‌شود . 
بیشتربدانید:خودکشی مادر و دو فرزندش در رضوانشهر + عکس .
بیشتربخوانید:خودکشی رضوانشهر؛ جزئیات جدید .

وی اختلالات روانی مادر را علت وقوع این حادثه عنوان کرد و با بیان اینکه طبق شواهد و بررسی‌های انجام شده این زن از بیماری روانی رنج می‌برد تاکید کرد: طبق بررسی‌ و تحقیقات از بستگان نزدیک این زن وجود بیماری روانی در این مادر تایید شده است.
سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان به خبرگزاری ایسنای گیلان، با اشاره به اینکه انگیزه این زن برای اقدام به خودکشی هنوز روشن نشده و تحقیقات پلیس در این مورد ادامه دارد، از شهروندان خواست از هرگونه گمانه‌زنی و شایعه پراکنی در فضای مجازی پرهیز کنند.
کد N1808374

وبگردی