آفتاب

مکان هایی که در پائیز حتما باید دید...

مکان هایی که در پائیز حتما باید دید...

وارد زیباترین و رنگارنگ‌ترین فصل سال شدیم. پائیز از قشنگترین فصل‌هایی است که بسیاری از گردشگران خارجی، ایران را برای گردش در این فصل انتخاب می‌کنند چرا که طبیعت بکر آن واقعا زیبا و دیدنی است.

قابل توجه است که ایران به کشور 4 فصل معروف است پس با وارد شدن به هر کدام از شهرهای ایران یک اقلیم آب و هوایی متفاوت را تجربه می‌کنید مانند جزیره زیبای کیش. کیش نگین  خلیج همیشه فارس است باآب و هوای بی‌نظیر است.شما تنها کافی است یکبار به جزیره کیش سفر کنید تا مشتری هرساله ان برای سفر باشید.
از جاذبه‌های گردشگری کیش که می‌توان در این فصل نام برد غواصی در آب‌های خلیج فارس است، با رفتن به زیر آب با لباس‌های غواصی شاهد شاهکارهای خلقت  می‌شوید. غواصی در خلیج فارس تجربه‌ای شگفت‌انگیز است  که هرگز فراموش نخواهید کرد. از تفریحاتی هیجان‌انگیزکه در سواحل زیبای کیش می‌توانید تجربه کنید فلای بورد، چتر پارسال و ... است تفریحات دیگری هم در این جزیره زیبا فراهم است که همه در تور کیش جا گرفته است. اگر می‌خواهید در ایران یک سفر فراموش نشدنی داشته باشید  تورکیش مانلی پرواز را  پیشنهاد می‌کنیم. با رفتن به نگین خلیج همیشه فارس از تفریحات و طبیعت زیبای آن  خاطره‌های رویایی بسازید. اگر قصد سفر به کیش را داشتید با تور کیش  مانلی سفر کنید تا یادآور خاطرات خوش شما باشیم.



در کنار آب‌های همیشه خلیج فارس یک شهر مدرن وجود دارد که مورد توجه بسیاری از گردشگران دنیا را به خود جلب کرده است. دبی  که به داشتن زیاترین و مدرن‌ترین آسمان خراش‌ها معروف است یک  منطقه زیبا برای گردش است تا بتوان تجربیات بسیاری را بدست آورد. شتر سواری،  بادیه نشینی، سافاری پر هیجان،  چشیدن یک قهوه عربی خوشمزه و ... شاید تنها در این شهر امکانپذیر باشد. تور ارزان دبی مانلی پرواز اقامت در بهترین هتل های جهان مثل هتل ساحلی جمیرا در دبی، هتل تاج پالاس دبی و ... را به گردشگران توصیه می‌کند.
تور دبی بهترین شهر گردشگری برای رفتن به فستیوال‌ها و جشن‌ها است تا شاهد برگزاری بهترین جشن‌ها با آتش‌های بازی‌های ویژه و موسیقی زنده است.  این شهر مدرن بزرگ‌ترین و خاص‌ترین پارک‌های جان را دارد پارک آبی آتلانتیس و مگا پارک دبی بزرگترین پارک خاورمیانه  در دبی است. با خرید تور دبی از مانلی پرواز خاطرات خوشی از سفر و گردش را برای خود بسازید.



ایران زیبا علاوه بر تمام جاذبه‎‌های گردشی، طبیعی و تفریحی که دارد شهری مقدس و زیبا دارد که پایتخت فرهنگ و نمادی از دین رسمی این کشور است که هرساله  پذیرای تعدادی زیادی از گردشگران و زائران است. مشهد مقدس که حرم امام هشتم در آنجا واقع است یکی از شهرهای ایران با بسیاری از مناظر طبیعی است. کوه سنگی، بند گلستان، طرقبه و ... تنها تعدادی از طبیعت بکر مشهد است. تور مشهد یک فرصت مناسب برای مسافران است تا لحظات خوشی را داشته باشند. مشهد که با کمک مسئولان کشور به یک شهر مذهبی و مدرن تبدیل شده امکانات رفاهی و اقامتی ویژه ای برای تمام گردشگران فراهم کرده است. تور مشهد مانلی پرواز یک پیشنهاد ویژه برای سفر به این شهر مقدس است.
کد N1782193

وبگردی