آفتاب

جزئیات قتل «پریا» (تبسم) دختر ساوه ای | اعتراف مادر دختر 5 ساله به آزار جسمی پریا | تحقیق درباره ازار جنسی پریا (تبسم)

جزئیات قتل «پریا» (تبسم) دختر ساوه ای | اعتراف مادر دختر 5 ساله به آزار جسمی پریا | تحقیق درباره ازار جنسی پریا (تبسم)

«پریا» (تبسم) دختر ساوه ای به قتل رسیده است. این را رئیس دادگستری ساوه می گوید. او می افزاید سه نفر در رابطه با قتل پریا دستگیر شده اند، که یک نفر از آنها مادر دختر ساوه ای است. مادر دختر 5 ساله به آزار جسمی پریا (تبسم) اعتراف کرده است. دو نفر دیگر نیز در این پرونده بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید: متهم تجاوز به پریا دستگیر شد

بیشتر بخوانید: جزئیات ماجرای پریا دختر ساوه ای 5 ساله .
بیشتر بخوانید: اسم دختر ساوه ای تبسم بود، نه پریا !

 ملکی رئیس دادگستری ساوه گفت : در زمینه مرگ کودک 5 ساله ساوه ای بحث کودک آزاری محرز هست وکودک آزاری منجر به قتل شده که در تحقیقات اولیه در این رابطه 3 نفر از جمله مادر کودک بازداشت شدند.

ملکی با بیان اینکه متاسفانه مادر طفل ابتدای امرهمکاری خوبی نکرد وتقریبا تحقیقات را به انحراف می‌کشاند افزود: تیزهوشی مامورین اداره‌ی آگاهی و باز پرس پرونده رونده تحقیقات را به سمت و سویی دقیق تری هدایت کردونفر دوم هم که با مادر کودک در ارتباط بوده بازداشت شد و به ارتکاب کودک آزاری و آسیب جسمی به طفل ۵ ساله اقرار کرده است که متاسفانه این صدمات موجب مرگ مغزی تبسم و درنهایت مرگ وی شد.

وی با اشاره به اینکه ادله‌ی جرمی که توسط متهمین از بین رفته بود کشف شد و مورد بازیابی قرار گرفت اضافه کرد: نفر سوم بازداشت شده هم فردی است که بعد از ارتکاب جرم برخی از اقدامات را برای از بین بردن ادله‌ی جرم انجام داده است.

تحقیق درباره آزار جنسی کودک 5 ساله ساوه ای ادامه دارد
رئیس دادگستری ساوه درباره آزار جسمی کودک ۵ ساله ساوه‌ای افزود: با وجود یک سری قرائن در این خصوص درحال تکمیل تحقیقات در این زمینه هستیم و منتظریم پزشکی قانونی بعد از معاینه و کالبد شکافی کامل نظریه کامل را به ما ارائه کند تا در مورد این موضوع هم تصمیم بگیریم و تلاش می‌کنیم دوستان پزشکی قانونی ظرف کم‌تر از یک هفته آینده نتیجه را اعلام کنند.
کد N1743221

وبگردی