آفتاب

21 واگن جدید به ناوگان رجا اضافه می شود

21 واگن جدید به ناوگان رجا اضافه می شود

تهران- ایرنا- شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای پاسخگویی به تقاضای مردم برای سفرهای تابستانی، تعداد 21 دستگاه واگن جدید را به ناوگان خود برای این ایام اضافه می کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، این اقدام در راستای افزایش تقاضای سفر هموطنان با قطار به عنوان یک وسیله نقلیه ایمن و راحت در ایام تابستان و برای مسیرهای مختلف تدارک دیده شده است.
این گزارش می افزاید: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تعداد هفت دستگاه واگن پارس جدید، 6 دستگاه واگن پلور سبز جدید، پنج دستگاه واگن بازسازی شده و سه دستگاه واگن بازسازی شده دیگر، مجموع 21 دستگاه واگنی است که از هفته جاری تا مرداد ماه وارد ناوگان رجا می شود.
شرکت رجا به منظور آگاهی هموطنان از آخرین تخفیف های اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت، سامانه اطلاع رسانی 'سفر ارزان' را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی @safararzan1539 ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا با درآمدهای مختلف بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا از هموطنان و همچنین گردشگران خارجی که تمایل دارند به صورت انفرادی در ایران با قطارهای رجا سفر کنند درخواست کرد، بلیت قطارهای رجا را صرفا از مبادی قانونی و دارای مجوز از این شرکت خریداری کنند.
هم اکنون شرکت رجا علاوه بر فروش از طریق سامانه 1539، وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir و برنامه فروش رجا، بیش از یک هزار و 500 نمایندگی مجاز فروش در سراسر کشور دارد.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
اقتصام**9189**1561**خبرنگار : اسماعیل داودی**انتشار:مژگان توانا
کد N1735565

وبگردی